Hmmm, jeg trollede da dit trollindlæg uden at komme på ignore-listen. Jeg føler mig overset.
Din kommentar var ikke så lang som HP's, mens Hp's var bare en lang og meningsløs kommentar der stod og fyldte, så var det bedre at have ham i ignore-listen, så behøvede jeg ikke at se kommentaren, da den var skjult og din fik mig til at grine, mens HP's var bare irreterende og meningsløs. og din signatur er også sjovere (selvom jeg aldrig har forstået den). Så du skal da ikke føles overset :-)
Til Highland Park: "Din humor er noget for sig selv, det er ikke ligesom Lord Beef Jerky's humor, som er "grin i øjeblikket"-humor. Man skal have tid til at forstå din humor og når man forstår den, kan man grine af det i al evighed. Din humor er meget mere sofistikeret end LBJ's. Som jeg skrev tidligere LBJ's humor er mere "grin i øjeblikket"-humor. Bliv ved med at lave disse fantastiske kommentarer med flot humor, som tager tid at forstå. Du kan blive en sand dansk-version af George Carlin, mens LBJ er mere en sand dansk-version af..Eddie Murphy! I må begge blive ved med at lave hvad I laver."
#11 Lord Beef Jerky 11 år siden
#12 M.L.P.F. 2010 11 år siden
#13 Highland Park 11 år siden
We aim to please...
Så synes jeg ærligt talt godt, at du kan give Lord Beef Jerky en plads på din venneliste. Det er jeg sikker på, at han vil værdsætte. :P
#14 Lord Beef Jerky 11 år siden
#15 M.L.P.F. 2010 11 år siden
Og jeg kan lide begge af jeres humor, men Lord Beef Jerky's.. Bare læs hans brugernavn, hvordan kan du ikke smile af det?!?
Mens din humor HP er meget mere....
#16 Highland Park 11 år siden
Tak! :)
#17 M.L.P.F. 2010 11 år siden
#18 M.L.P.F. 2010 11 år siden
I må begge blive ved med at lave hvad I laver."
Mvh My-Little-Pony-Fan-2010
#19 Ispep 11 år siden
#20 M.L.P.F. 2010 11 år siden