Hej, jeg har brug for hjælp til en serie jeg så for nogle år siden og af en eller anden grund vil se igen, men har glemt titlen og ønsker om hjælp, her er noget som måske kan hjælpe: Det var dårlig 3D-animation, det var en fransk serie og var sikkert baseret på en legetøjs franchise, det var noget med hvalpe, det var rettet mod sikkert 2-6 årige og handlede om en pige (Blond hår) som flytter med sin far til en ny by. Og på en eller anden måde kommer i en ny univers, hvor alle er hunde og der var en tidsforskel, en hel dag i "hunde-verdenen" er et nat i det virkelig verden. Og så genbrugte en scene om og om i næsten alle episoder. Jeg så den på Cartoon Network ved ca. 07:00-tiden. Men tror ikke det vises længere på kanalen. Nogen der kan hjælpe? Tak i forvejen.
Hello My-Little-Pony-Fan-2010, I want to play a game. So far in what could loosely be called your life you've spent most of your time watching television all alone in your basement. Society would call you a couch potato, a sloth, a beanbag. I call you unworthy of the mind you possess, of the life that you've been given. Now we will see if you are willing to go online and connect with your fellow human beings rather than remain in your offline solitude in order to save your most precious of the five senses. The device clamped onto your head is a rusty mechanical arm equipped with dull blades and connected to a small timer set to go off at midnight. At the table next to you is a modified laptop with access to only one site: filmz.dk/forum. You will be required to register and ask others for help using only the hints provided. If you fail to do so in time the arm will activate and clumsily cut out your eyeballs one by one. Think of it as paying a visit to a blind ophthalmologist. Don't worry, you will not leave empty-handed... the price of failure will be carefully placed in a neat little doggy bag. Now, I'm going to give you a few hints to get you started so listen carefully. [...] How much effort will you make to escape the digital hell known as filmz.dk My-Little-Pony-Fan-2010? Blindness or vision, make your choice.
Tror ikke du har set den på Cartoon Network. Det er ikke noget der tyder på at der er blevet sendt franske tegnefilm i det tidsrum:
06:00 Angelo styrer 06:30 The Garfield Show 07:00 Jul i november: The Looney Tunes Show 07:30 Jul i november: Johnny Test 08:00 Jul i november: Looney Tunes Back in Action
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
#6 Jeg har fået mange troll-kommentarer fordi jeg er en del af en fandom som de fleste ser som "taboo", man skal bare ignorer dem. Men ellers tak for hjælpen, jeg vil stadig prøve at "grave" videre og finde serien, som sagt var det et par år siden, så jeg ikke helt sikker på at det var CN jeg så den på.
Jeg prøvede at se om det var en tv-serie af legetøjs-serien "Littlest Pet Shop", men det var det så ikke og så må det være Canadisk-Fransk tegnefilm, vi taler om her. Sig (eller skriv) endelig til, hvis du tror at du kender serien.
Blot et spøgefuldt indlæg fordi du gav indtryk af at benytte forummet under tvang og ikke kunne forlade det, før du havde fundet svaret.
Men jeg er da beæret over, at det skaffede mig en plads på din ignore-liste. Ta' den Lord Beef Jerky! :)
Ahh, på grund af kommentaren troede jeg du var en troll/spammer, så du var på min ignore-liste, du fjernet igen :-P
Og jeg giver den her hjemmeside en chance, da den ikke ser så slem ud endda. Man ser ikke sådan et dansk hjemmeside, med sådan et godt layout og gode nyheder og anmeldelser. Men ja, jeg fandt hjemmesiden bare for at stille den her spørgsmål :-)
#1 M.L.P.F. 2010 11 år siden
#2 M.L.P.F. 2010 11 år siden
#3 Highland Park 11 år siden
Now, I'm going to give you a few hints to get you started so listen carefully.
[...]
How much effort will you make to escape the digital hell known as filmz.dk My-Little-Pony-Fan-2010? Blindness or vision, make your choice.
#4 M.L.P.F. 2010 11 år siden
#5 Lord Beef Jerky 11 år siden
Der er også en film, der har samme plot. Den hedder Tupac: Resurrection. Måske er det den, du tænkte på?
#6 Kisbye 11 år siden
Tror ikke du har set den på Cartoon Network. Det er ikke noget der tyder på at der er blevet sendt franske tegnefilm i det tidsrum:
06:00
Angelo styrer
06:30
The Garfield Show
07:00
Jul i november: The Looney Tunes Show
07:30
Jul i november: Johnny Test
08:00
Jul i november: Looney Tunes Back in Action
#7 M.L.P.F. 2010 11 år siden
Jeg har fået mange troll-kommentarer fordi jeg er en del af en fandom som de fleste ser som "taboo", man skal bare ignorer dem. Men ellers tak for hjælpen, jeg vil stadig prøve at "grave" videre og finde serien, som sagt var det et par år siden, så jeg ikke helt sikker på at det var CN jeg så den på.
#8 M.L.P.F. 2010 11 år siden
#9 Highland Park 11 år siden
Men jeg er da beæret over, at det skaffede mig en plads på din ignore-liste.
Ta' den Lord Beef Jerky! :)
#10 M.L.P.F. 2010 11 år siden
Og jeg giver den her hjemmeside en chance, da den ikke ser så slem ud endda. Man ser ikke sådan et dansk hjemmeside, med sådan et godt layout og gode nyheder og anmeldelser. Men ja, jeg fandt hjemmesiden bare for at stille den her spørgsmål :-)