Gravatar

#21 Highland Park 11 år siden

#18: Herligt! Du er et godt menneske MLPF2010 - og bare rolig jeg tog det skam ikke ilde op. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#22 M.L.P.F. 2010 11 år siden

Highland Park (21) skrev:
#18: Herligt! Du er et godt menneske MLPF2010 - og bare rolig jeg tog det skam ikke ilde op. :)
Selvom jeg skrev det mens jeg sov, mente jeg hvert et ord.
H.I.F. Brian fra Family Guy..
Gravatar

#23 M.L.P.F. 2010 10 år siden

Jeg fandt serien, tak for jeres hjælp, selvom i ikke hjalp med noget :-)
Gravatar

#24 Muldgraver 10 år siden

Hvad hedder serien?
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#25 M.L.P.F. 2010 10 år siden

Puppy in my Pocket.
Gravatar

#26 Muldgraver 10 år siden

Tak.
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#27 M.L.P.F. 2010 10 år siden

I lige måde.
Gravatar

#28 M.L.P.F. 2010 10 år siden

Jeg har brug for hjælp til en anden serie nu, er der nogen der kan hjælpe mig med at finde den?
Gravatar

#29 Lord Beef Jerky 10 år siden

Nej. Vi kender den ikke.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#30 M.L.P.F. 2010 10 år siden

Oh ja, jeg glemte at give jer hints (Jeg skrev det på min iPhone). Det er en serie jeg så på Ramasjang, den handlede om en lille pige og en brandmand, som skulle prøve at finde en kat som var på toppen af en bygning, men så kom der en storm, som gjorde at Brandmanden og pigen kom til den anden del af verden og nu var det deres job at finde tilbage hjem og redde pigens kat, der er også en fortæller som fortæller episoderne. Det sådan en serie her:

Hvor du i slutningen kan vælge en 2 valg og se om du valgte den rigtige, men selvfølgelig er det her på tv, så serien gør det selv for dig. Håber i kan hjælpe, det var også animeret (tror nok med adobe flash, MEN JEG ER IKKE SIKKER.).

Skriv ny kommentar: