Gravatar

#11 elwood 10 år siden

Jeg tænker nu mere på scenen med Huey Lewiss and the news, eller også blir det en ren tænke scene, med Business Card scenen.

Huey Lewiss and the news scenen har dog mest performance i sig fra selve skuespilleren.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#12 Ispep 10 år siden

Mega fedt!!
Gravatar

#13 the_paki_don 10 år siden

Jeg kan både berolige og skuffe ved at fortælle, at det ikke bliver nogen af de nævnte scener, I har nævnt. :)

wimmie - at jeg løber nøgen rundt med en motorsav ville ikke være så sexet, som når Bale gør det, når jeg er så behåret. Man ville nok argumentere selve det faktum, om jeg overhovedet VAR nøgen, hvis jeg lavede den... :D

elwood - Jeg synes bestemt, at Flynn har nogle fede replikker, men der er da en ret essentiel scene fra ham, som du synes at have glemt... ;)

Og der er dog også en ekstra ikonisk scene fra Bales hånd i American Psycho, som jeg har valgt at give mig i kast med.

Ispep - Tak! Har du liket på konkurrencens side?! :)

All in all, så glæder jeg mig til at blive færdig med konkurrencen og lave mere af mit eget.

Jeg kan mærke, at jeg bliver ret utilfreds med mig selv som skuespiller, når jeg selvfølgelig prøver at emulere stilen fra to Oscar-vindende skuespillere... og en tegnefilms karakter.

De er bare på et helt andet niveau. Så sommeren skal bruges på at lave mit eget, så jeg igen kan se mig selv i spejlet. :D
Gravatar

#14 Space Monster 10 år siden

Det bliver da scenen hvor Bateman lægger en tlf. besked hos sin advokat - Skuespiller guld lige dér - Og Bale viser igen hvorfor han fortjener ros.
“There are no heroes... In life, the monsters win.”
― George R.R. Martin
Gravatar

#15 elwood 10 år siden

Naaa flip the coin og genskab scenen hvor Mr. Bale går amok over en stakkels lysmand, eller, hvad han lige var :)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#16 the_paki_don 10 år siden

You may be a Space Monster... but you see the gold in men! ;)

elwood

Se det var en spændende ide... Men ville bare tænke, at det var lidt for gammelt nu. :)
Gravatar

#17 Ispep 10 år siden

Jep!! Svær accent at gengive, men dæleme godt gået.
Gravatar

#18 Space Monster 10 år siden

the_paki_don (16) skrev:
You may be a Space Monster... but you see the gold in men! ;)


Aww, let's be friends :-)
“There are no heroes... In life, the monsters win.”
― George R.R. Martin
Gravatar

#19 Kyllingebenet 10 år siden

the_paki_don (13) skrev:
at jeg løber nøgen rundt med en motorsav ville ikke være så sexet, som når Bale gør det, når jeg er så behåret.


This calls for a wookie! Ved ikke med jer andre, men jeg synes personligt st det kunne være episk, hvis du prøvede den som cewbacca! :D
Mental striptease..
Gravatar

#20 the_paki_don 10 år siden

Åh gud, det kunne være sjovt! At genindspille scener fra American Psycho med Chewbacca i hovedrollen! Du er genial, ChickenBonez!

Skriv ny kommentar: