Gravatar

#21 wimmie 10 år siden

:D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#22 the_paki_don 9 år siden

Så er der rav i tingen!

Næste scene er oppe og igen: Har brug for jeres hjælp!

http://www.onlinecasting.dk/skydrollen/visaudition...

Det ville være en stor hjælp, hvis I kunne "synes godt om" videoen og også, som den kære Ispep gjorde, efterlade en kommentar. :)
Gravatar

#23 the_paki_don 9 år siden

Tredje scene er oppe og har igen brug for, at "FILMZ NEWS TEAM... ASSEMBLE!!!" i den gode sags tjeneste!

http://www.onlinecasting.dk/skydrollen/visaudition...

Jeg håber, at I vil synes godt om den (læg mærke til måden, jeg har skrevet det på) og evt. vil smide en kommentar på konkurrence siden. :)

Gravatar

#24 elwood 9 år siden

Hehe ganske godt gået, self. blir det lidt svært og lave det præcise ansigt, da Animatorer har en hvis fordel, når det kommer til ansigtsmemik, men det du har og gøre med udnytter du godt.

Den kvindelige skuespiller er dog lige lovlig alvorlig i sin fremtoning synes jeg (når jeg sammenligner med selve filmen) men det jo ikke væsentlig her i din scene, så ganske fint arbejde her :)

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#25 the_paki_don 9 år siden

Tak for det!

Ja, jeg opdagede til min rædsel, at det er fysisk umuligt for mig at gengive "The Smolder" på samme måde som i filmen. Natalie Portman ville kunne gøre det eminent, da hendes øjenbryn også kan lave den vending. :)

Nu er der en måned tilbage af konkurrencen og nu tænker jeg lidt, at jeg har tid til at lave to scener til og jeg har udvalgt en scene fra Jerry Maguire (You Complete Me) samt Kiss Kiss Bang Bang (Audition), men måske jeg skulle prøve noget helt tredje?

Gravatar

#26 MMB 9 år siden

the_paki_don (25) skrev:
men måske jeg skulle prøve noget helt tredje?


Tag røven på de andre i konkurrencen og lav følgende scene:

Det kan kun blive godt! ;)
Gravatar

#27 the_paki_don 9 år siden

#26

HAHAHA!

Der er faktisk en sanger kategori også... Måske jeg skulle se, om jeg kunne vinkle den ind der...

Det skal jeg se, om jeg ikke kan få fiflet ind!! :D

Skriv ny kommentar: