Gravatar

#11 Lord Beef Jerky 12 år siden

#7 4 film er for lidt! Ellers nogle awesome film!

#8 Gud ja, dem havde jeg egentligt glemt at jeg havde samtlige af i forvejen på DVD... godt bud!

#9 Hvis det er Ghoulies du mener, så er der vist også kun 4 af dem... ellers må du lige linke.

#10 Shit, det ser godt ud! Jeg har set en ninja-film som kid, hvor det eneste jeg husker er, at en ninja hopper over en helikopter på et tidspunkt. Det kunne meget vel ligne, at det er fra den serie.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#12 HelmerJ 12 år siden

Ellers der da heller aldrig nogen der er døde af en lille Freddy marthon
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#13 Thomsen 12 år siden

HelmerJ (12) skrev:
Ellers der da heller aldrig nogen der er døde af en lille Freddy marthon

Medmindre de er faldet i søvn.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#14 HelmerJ 12 år siden

The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#15 jessup 12 år siden

En Medea marathon.....
This is just until June
Gravatar

#16 Lord Beef Jerky 12 år siden

#12 Ligesom med American Ninja filmene er de film FOR gode til et maraton som dette.

#15 Kender dem ikke, men efter at have læst lidt om dem, skal jeg da klart have fat i dem.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#17 Highland Park 12 år siden

"Police Academy", "National Lampoon", "Children of the Corn" & "Porky's".
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#18 jessup 12 år siden

Lord Beef Jerky (16) skrev:
#12 Ligesom med American Ninja filmene er de film FOR gode til et maraton som dette.

#15 Kender dem ikke, men efter at have læst lidt om dem, skal jeg da klart have fat i dem.

Ja de er ikke så kendte herhjemme men Tyler Perry har efterhånden tjent 2 mia (350 mio $) på dMedea filmene. Will smith er til sammenligning god for 200 mio$
This is just until June
Gravatar

#19 Lord Beef Jerky 12 år siden

#17 Shit, vi har travlt nu! National Lampoon... er det ikke sådan ca. en billion film?
Gravatar

#20 skittlez 12 år siden

Lord Beef Jerky (19) skrev:
National Lampoon... er det ikke sådan ca. en billion film?
Jo, det er snarere et brand, end en serie. Medmindre der tænkes på noget specifikt, som f.eks. Vacation-filmene.

Jeg anser mig selv som en rimelig åben filmgænger, der er klar på at tage chancer, men Tyler Perry film nægter jeg. Det er sgu ikke for hvide mennesker ;)
http://www.facebook.com/DampMusik

Skriv ny kommentar: