Gravatar

#1 Lord Beef Jerky 12 år siden

Efter et vellykket Saw-maraton, har nogle venner og jeg endelig fundet den næste stribe film, der skal indtages med øl og kirsebærvin - Buddies-filmene (dem med de snakkende hvalpe)! Desværre har jeg svært ved at finde dem billigt, så hvis I kender nogle gode hjemmesider med billige lortefilm, er jeg meget interesseret.

Jeg foretrækker de danske udgaver på blu-ray, dernæst de engelske på blu-ray, så de danske DVD-udgivelser og er det meget billigere med de engelske DVD-udgivelser, er det naturligvis min sidste interesse.

Jeg har fundet den danske udgave af Space Buddies til 35 kr. på qxl.dk indtil videre, så der er kun 7 stk. tilbage!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#2 HelmerJ 12 år siden

The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#3 skittlez 12 år siden

Haha, det er jo det naturlige valg, når man lige har savet sig igennem Saw-serien.
http://www.facebook.com/DampMusik
Gravatar

#4 Lord Beef Jerky 12 år siden

#2 Det er min sidste prioritet i en lidt for høj prisklasse... men tak alligevel. Hvis jeg ikke finder dem billigere brugt i danske eller engelske blu-ray udgaver, så er det nok en boks jeg ender med.

#3 Naturligvis! Jeg glæder mig afsindigt meget efter at have set halvdelen af The Search For Santa Paws og traileren til Space Buddies... det ser afsindigt fantastisk ud!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#5 jessup 12 år siden

American ninja serien næste gang? Om end ikke andet i protest over at han ikke er med i Expendables 2.

Denne Dudikoff har i nok ikke set:

This was a real treat, for a low budget film. True the action isn't really much compared to Dodikoff's early masterpieces like American Ninja but there's a great performance by all the cast especially Million Dollar Man star Lee Majors who makes one of his best dramatic performances to date. This is a MUST SEE! I rate it 9/10
This is just until June
Gravatar

#6 Lord Beef Jerky 12 år siden

Det er faktisk kun 2 års tid siden, at jeg så dem alle i rap. Der er næsten FOR meget kvalitet over de film til, at de bør overvejes til næste filmmaraton. Men bare kom med ideer, vi aner ikke hvad det skal være efter Buddies alligevel.
Gravatar

#7 Popeye 12 år siden

Critters!
...and then some
Gravatar

#8 HelmerJ 12 år siden

Puppet Master
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#9 davenport 12 år siden

Ghouls
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#10 Tommy Kristensen 12 år siden

Glem american ninja - se i stedet bare ninja-serien... Awesome!!!

Skriv ny kommentar: