Gravatar

#21 Lord Beef Jerky 12 år siden

Tyler Perry eller måske Wayans-brødrenes film er også en rigtig god idé!

Edit - Det er jo "Madea" filmene jessup sankkede om, men da der blev skrevet "Medea" blev jeg ledt på sporet af nogle helt andre film, som jeg oprigtigt blev interesseret i.

Edit 2 - Og "Medea" er så bare en enkelt film fra 60'erne (som var den jeg fik kigget på) og en Von Trier film jeg ikke har set.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#22 Highland Park 12 år siden

#19: He, jeg tænkte nu også primært på "Vacation"-filmene. Men I kan da tage udfordringen op og snuppe en helmaraton i stedet for det "Saw"-pjat!
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#23 Lord Beef Jerky 12 år siden

#22 Vacation-filmene er aaaalt for gode (minus 1) til et sådan maraton!!!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#24 Highland Park 12 år siden

Pfft! Nå men så "Subspecies" med Anders Hove som Radu Vladislas.
Gravatar

#25 jessup 12 år siden

Ernest goes to...filmene skal man ikke glemme.

Her er et link til en af dem så der ikke er nogen fejltagelser:

http://www.imdb.com/title/tt0092974/
This is just until June
Gravatar

#26 Åkepool 12 år siden

Lord Beef Jerky (23) skrev:
#22 Vacation-filmene er aaaalt for gode (minus 1) til et sådan maraton!!!

Hvilken en er den knap så gode?
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#27 jessup 12 år siden

En mere, ved dog ikke om det er nok at alle tre film er med,af, catered by osv. Yahoo Serious - har kun set Young Einstein.
http://www.imdb.com/name/nm0000635/

This is just until June
Gravatar

#28 Lord Beef Jerky 12 år siden

#24 Nu nærmer du dig en god idé!

#25 Jeg har engang set en halv af de film... bestemt kvalificeret til et maraton!

#26 4'eren natürlich! Jeg genså den for et års tid tilbage, og selvom den ikke er så slem, som jeg huskede den, så er den sateme ikke særlig god.

#27 Nah, ikke så mange film ligner det... men jeg kunne godt overveje at opstøve dem alligevel selv.
Gravatar

#29 Highland Park 12 år siden

Lord Beef Jerky (28) skrev:
#24 Nu nærmer du dig en god idé!
Hmpf! Det er en god idé!
Gravatar

#30 Lord Beef Jerky 12 år siden

#29 Måske du har ret! Jeg har aldrig set en Subspecies film, kun set trailers til dem på det Full Moon trailer-reel der hører med til Puppet Master boksen.

Skriv ny kommentar: