Eeeeeeej, ikke the village. Den er bare SÅ dårlig!
Hader virkelig den film. Den starter heeelt vildt godt, hvor man tror der er de her dyr/ monstre ude i skoven men så... aaarg super dårlig... det er jo ikke en gyser, mere en dårlig drama film.
Og jeg er i øvrigt ikke enig. Den overbeviste mig ganske glimrende, og jeg vil mene den byder på solidt drama, fantastisk skuespil, nåja og interessant mystik tilsat en god gang Shyamalan-suspense.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Tja du har lidt ret, hvis den blev ved i den samme stil som den køre i, i starten og hen over midten så ville det være min ynglings gyser film. Den er suveren til at starte med og som sagt et godt stykke igennem midten til nær slutningen, men så falder det hele til jorden og man bliver helt vildt skuffet, når man nu har forstillet sig en gyser...
Jeg ser det nu mere som et uventet twist, at der slet ikke er tale om overnaturlige kræfter af nogen art. Når det overnaturlige bliver manifesteret i sådan nogen film ender det alligevel med man bliver skuffet, og det er i virkeligheden det man ikke ser/det man ikke forstår, der skræmmer mest. Det er helt klart mystikken i The Village der gør den spændende.
#45- Jeg er godt nok glad for, at jeg har set "The Village", før jeg læste dit indlæg, for det skal da nok ødelægge filmen, for dem som ikke har set den endnu.
#41 zombieman 16 år siden
#42 duuk74 16 år siden
Altså film der omhandler:
#43 zombieman 16 år siden
#44 filmz-bullettooth 16 år siden
#45 filmz-Mordy 16 år siden
#46 El vez 16 år siden
Og jeg er i øvrigt ikke enig. Den overbeviste mig ganske glimrende, og jeg vil mene den byder på solidt drama, fantastisk skuespil, nåja og interessant mystik tilsat en god gang Shyamalan-suspense.
#47 filmz-Mordy 16 år siden
#48 Fable 16 år siden
#49 Bobby Singer 16 år siden
Keep up the good work.
#50 filmz-DocDoom 16 år siden