Har tænkt på at købe en ny hjemmebiograf, tænkte at i kunne hjælpe mig.
Er der nogle der kender nogle fif til hvad man skal kikke efter? For syntes selv det er en jungel at finde ud af det hele. Har fået at vide at man ikke skal ligge for meget vægt på hvor mange watt højtaleren er på....
Léon: [referring to his plant] It's my best friend. Always happy. No questions.
#2 Tjaa, en 7000,- vil jeg nok godt offere på det. Det skal så være med det hele. VIL dog ikke have at forstærkeren er indbygget sammen med DVD'en som den gamle hjemmebio.
Problemet med den gamle hjemmebio er at den ikke gider at afspille nogle (don't know why) dvd'er mere. Og det kan ikke batale sig at købe en ny (er hvis også udgået). Vil også have noget der lyder lidt bedre. :-)
#3 det har jeg ikke lige... men vil nok lige prøve det en dag.
Léon: [referring to his plant] It's my best friend. Always happy. No questions.
Jeg er på det modsatte hold end el vez. Jeg holder på at udgiften til en 6. højtaler hellere skulle bruges på nogle bedre baghøjtalere. Det synes jeg giver bedre lyd for pengene.
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
#1 Léon 21 år siden
Er der nogle der kender nogle fif til hvad man skal kikke efter? For syntes selv det er en jungel at finde ud af det hele. Har fået at vide at man ikke skal ligge for meget vægt på hvor mange watt højtaleren er på....
#2 El vez 21 år siden
Skal du både købe dvd afspiller, forstærker og højtalere?
Nogle særlige ønsker (størrelse, features etc)?
#3 Morbid 21 år siden
Hvis du har irc kan du joine #Filmz.dk på quakenet. Der er det trods alt lidt nemmere at diskutere det.
#4 Léon 21 år siden
Problemet med den gamle hjemmebio er at den ikke gider at afspille nogle (don't know why) dvd'er mere. Og det kan ikke batale sig at købe en ny (er hvis også udgået). Vil også have noget der lyder lidt bedre. :-)
#3 det har jeg ikke lige... men vil nok lige prøve det en dag.
#5 El vez 21 år siden
Gale 5.1 højttalersæt til 4k
Denon 1604 6.1 receiver til 2.3k
Pioneer DV-370 dvd-afspiller til 1k
Så kan du evt. udvide med en ekstra Gale 3050-C Center som bag-center, hvis du en dag skulle få lyst til at udnytte receiverens 6.1 muligheder.
#6 Morbid 21 år siden
#7 Léon 21 år siden
Tænkte også på om der er nogle der har nogle generale tips til hvis man skal ud at kikke efter et system i det danske land?
#8 El vez 21 år siden
God jagt.
#9 davenport 21 år siden