Gravatar

#1 filmz-jimmil 19 år siden

er der nogle der ved om de tilbud som HMV har på deres hjemme side er de samme som i butikkerne ?
Jeg skal nemlig til London om en uge, så ville bare vente til jeg kom derover så.
Gravatar

#2 The Insider 19 år siden

Sidst jeg var i London var for 3 år siden. Dengang shoppede jeg også hyppigt på HMV's hjemmeside, og tilbudene var anderledes i deres butik.
War. War never changes.
Gravatar

#3 inflector 19 år siden

Generalt er Virgin Megastores bedre, med stort udvalg og temlig mange gode tilbud, selvom HMW er bedre end en gennemsnitlig dansk dvdforhandler.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#4 The Insider 19 år siden

Det veksler meget. De har begge forrygende tilbud og et kæmpe lager. Men der er vitterligt et eller andet mere grandiost over Virgin :-) Ærgerligt at Tower Records ikke er der mere, dog...
War. War never changes.
Gravatar

#5 frahm-2 19 år siden

Jeg bor i London og var i både HMV og Virgin for et par dage siden. Nu har jeg ikke set de tilbud, der er på hjemmesiden, men begge har en del gode film på tilbud. Jeg fik blandt andet Barton Fink til £1,99 (ca. 20 kr.).
Generelt er det dog en myte at film er meget billigere i London. De nye udgivelser er billigere, men slagtilbudene som TP kører (10-25 kr.) skal man lede længe efter når der ikke lige er udsalg.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Gravatar

#6 tiny 19 år siden

NB - TYSK FILM

Jeg bruger lige denne tråd i stedet for at starte en ny. Jeg har fået mulighed for at komme en tur til Flensborg på lørdag. Ved den lejlighed tænkte jeg, at jeg skulle på jagt efter nogle gode tyske film. Er der nogen, der har kendskab til nogle gode jagtmarker til det formål? Det må gerne være med tyske undertekster.
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#7 lagoni 19 år siden

Tyskland er en lille himmel mht smarte indpakninger og flotte udgaver (i hvert fald når man er vant til danske butikker). Desværre havde jeg ikke råd til mange af deres ting, men købte da en fin udgave af Lola Rennt til billige penge, vist en 6-7 euro.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#8 The Insider 19 år siden

Det eneste ærgerlige ved Tyskland er, at man ikke kan betale med Visa, hvilket egentlig er lige så frustrerende som det er decideret latterligt. Men som Lagoni siger, så har de nogle ganske fede dvd'er. Jeg er personligt meget glad for min "Spiel Mir Das Lied Vom Tod" bræboks med medfølgende mundharmonika :-)
War. War never changes.
Gravatar

#9 lagoni 19 år siden

Jeg boede et par måneder i Tyskland og har været der flere gange ellers, jeg har nu altid kunne bruge Visa dernede - dog ikke i mange små supermarkeder, men almindelige butikker og større supermarkeder gik fint.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#10 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

# 4 Ja Tower var en god butik :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***

Skriv ny kommentar: