Gravatar

#21 Åkepool 16 år siden

Min holdning til køer er forresten at, dem er jeg glad for, jeg snakker sjældent med andre i køen, medmindre de snakker til mig.

Så mangler vi bare en ordentlig rulletrappekultur, selvom det de sidste 10-15 år er blevet stille og roligt bedre. Men godt er det ikke.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#22 davenport 16 år siden

Jeg var lige ovre i Netto her til middag, og der stod et par Nettopiger og satte varer på plads. Og køen er lang.
Så står der sådan en københavner i FCKtøj, ser rigtig hærget ud, og råber til pigerne (på det mest ærke københavnske) "Der står sku da 70 heroppe, mand! Åbn da en kas´ mer, mand! Det tager hele dagen, mand!"
Så siger den yngste Nettopige "Det er jo ikke dit job at komme og diktere hvordan forretningen skal køres. Hvis du er utilfreds, kan du bare lade dine vare stå og smut!"
Sådan!
Jeg gav dem også et stort smil, og køen var ikke værre, end at jeg ventede i 2 minutter, og jeg var bag ham snuden..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#23 filmz-Narniabæver 16 år siden

Jeg kan kun holde køer ud, hvis jeg har min PSP med.
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#24 elwood 16 år siden

Jeg har altid min Tuba med mig, når jeg står i kø.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#25 Michael Andersen 16 år siden

Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#26 elwood 16 år siden

Exactly!

8-)
Gravatar

#27 Åkepool 16 år siden

#22 -

Så står der sådan en københavner.

Watch your mouth ;)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#28 elwood 16 år siden

#27 hedder det så en
neger
i stedet for?
Gravatar

#29 davenport 16 år siden

Du ved, sådan en arketype på en københavner, som man forestiller sig ham i fx. Thy (sorry, DL)
Lidt narkoman, lidt alkoholiker, lidt voldelig, lidt for mange "mand, ik´mand?!" i sætningerne.
Sådan én karl.
Ikke sådan en cafétype, med arkitektbriller, og et langt avat garde halstørreklæde, han kækt smider omkring skulderen, mens han ler henover sin latté.
Eller sådan en kunstnertype med langt skæg, der bærer fransk alpehue, og kører rundt på en hjemmemalet blå cykel, mens han tænker på mærkelige oste, og iøvrigt er dækket af malerpletter på sin blå anorak..
Ikke fordi jyder tror noget om kjøvenhavnere, nej, det gør vi altså ikke!!!!

;D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#30 tiany 16 år siden

Og så fik vi lige det endelig bevis for, hvorfor det er Davenport aldrig flytter til Sjælland :)

Så må vi jyder stå sammen med vores trailere, bondske attitude og gummistøvler ;)
Valar morghulis

Skriv ny kommentar: