Jeg kan se, at du ikke forstod hans indlæg. Så jeg har slået de sværeste af ordene op i online-udgaven af 'Det Boldsoeske Sprog - betydningsordbog':
omg: forkortelse for 'oldemors grav'
hvad: et af de få ord på boldsoesk som både har den samme betydning og samme stavemåde som på dansk
fuck: populært boldsoesk udtryk, der egentlig stammer fra engelsk, og som specielt anvendes på skrift af boldsoerne til betoning af et ellers indholdsløst udsagn
lave: flertalsform af det oprindelige danske ord 'lav', der betegner det modsatte af 'høj'. Man taler f.eks. om et "sprogligt lavt niveau"
i: stedord og biord, der bl.a. bruges til angivelse af placeringen af noget; Eksempel: "Der er hverken hoved eller hale i boldsoe's udtalelser".
#52 du er ikke helt langt fra det rigtige. Men nu har jeg pga studiet studeret kø'en på broen lidt, og jeg kan fortælle dig at der er tale om en helt speciel dialekt.
Groft oversat siger han:
Bøn: Til (Allah, jehova..) Åhh gud, hvad er det lige de laver? De har lige lavet nogle lektier, uden deres lærer har tvunget dem! Åhh min gud, hvorfor?
Tak bn for at skrive det om boldsoe (en klassekammerat der skulle have en bruger fordi jeg havde og p.g.a konkurrencerne) han er ikke en film freak han er WOW/CS freak når ja så er han fra Esbjerg
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#58 har været i esbjerg 2 gange inden for de sidste par år. Første gang, da jeg hjalp en ven med at flytte der ned. Anden gang, da jeg genoplivede ham, og hjalp ham med at flygte.
#51 davenport 16 år siden
#52 BN 16 år siden
Jeg kan se, at du ikke forstod hans indlæg. Så jeg har slået de sværeste af ordene op i online-udgaven af 'Det Boldsoeske Sprog - betydningsordbog':
#53 Norrah 16 år siden
Groft oversat siger han:
#54 BN 16 år siden
;-D
#55 MOVIE1000 16 år siden
#56 davenport 16 år siden
#57 Norrah 16 år siden
De kan jo ikke gøre for de er fra esbjerg. :)
#58 Kruse 16 år siden
Men husk, uden Esbjerg havde vi aldrig haft Cocio! Og det mere end retfærdiggører Esbjergs eksistensberettigelse :)
#59 Norrah 16 år siden
Første gang, da jeg hjalp en ven med at flytte der ned.
Anden gang, da jeg genoplivede ham, og hjalp ham med at flygte.
Drikker ikke cocio.
:)
#60 MOVIE1000 16 år siden