Actually, the only time Brody sounds a little bit scary and committed to the destruction of the Great Satan is when he's praying to Allah (he converted while in captivity) - though this is mainly because his Arabic sounds exactly like Klingon.
I agree, it is irritating to the extreme; don't get me started, but another good example of how the U.S, unintentionally, gives its viewers new ideas about to create terrorist opportunities. Remember the old movies made in the U.S about hijacking planes to crash into people!?
Bogart har desværre ikke holdt mig opdateret - ppuuuuuha! Men jeg må se at komme up-to-date snarest muligt! Så vender jeg stensikkert tilbage om den klingon-klingende lingo! :-)
He, det er da skønt at blive holdt hen i uvished og spænding. :)
Jeg fik set onsdagsafsnittet men grundet nogle irriterende udfald på min internetforbindelse, gik jeg glip af enkelte mindre bidder, så jeg snupper også aftenens genudsendelse her kl. 22.30 på DR3.
Det var ellers lidt af en spændende udvikling, der blev lagt for dagen! Enkelte af mine kritikpunkter af de forrige sæsoner er stadig aktuelle, men niveauet ligger generelt højt, og jeg følger spændt med.
En ting der ærgrer mig lidt er, at
Brody på så belejlig vis sættes ud af spillet. Det er en lidt letkøbt løsning på problematikken vedrørende hans gøren og laden. Desuden gør det allerhelvedes ondt at se den stakkels mand bukke under nok en gang. Jeg så ellers frem til den potentielt tankevækkende problemstilling med en muslimsk formodet terrorists ophold i moskéen, men det satte endnu et besøg af bevæbnede mænd en stopper for. Forhåbentlig vil attentatet få et efterspil denne gang - i modsætning til det veltilrettelagte angreb på skrædderbiksen i anden sæson.
#11 Highland Park 11 år siden
Lidt guld fra kommentarsektionen:
#12 The Insider 11 år siden
#13 Highland Park 11 år siden
De har lige genudsendt det tredje afsnit. Har Bogart givet op, hvad påmindelserne angår?
Og nu har jeg fået [url= melodi[/url] (inkl. den danske børneudgave) på hjernen... det er bare en reference.
#14 The Insider 11 år siden
#15 Highland Park 11 år siden
Førnævnte citat er i øvrigt vedrørende seriens første sæson. Der er desværre ingen, der har smidt en sammenligningsvideo på youtube... endnu...
#16 The Insider 11 år siden
#17 wiseguy 11 år siden
#18 Highland Park 11 år siden
Jeg fik set onsdagsafsnittet men grundet nogle irriterende udfald på min internetforbindelse, gik jeg glip af enkelte mindre bidder, så jeg snupper også aftenens genudsendelse her kl. 22.30 på DR3.
Det var ellers lidt af en spændende udvikling, der blev lagt for dagen! Enkelte af mine kritikpunkter af de forrige sæsoner er stadig aktuelle, men niveauet ligger generelt højt, og jeg følger spændt med.
En ting der ærgrer mig lidt er, at
#19 Highland Park 10 år siden
#20 The Insider 10 år siden