Gravatar

#1 Highland Park 11 år siden

I anledning af aftenens sæsonpremiere på DR1* oprettes hermed en diskussionstråd om seriens 3. sæson.

*(genudsendes søndag d. 6. oktober kl. 22.45 på DR3)

Forrige sæsons tråd:
http://filmz.dk/forum/tagwall/homeland-saeson-2-76...

Godt at se F. Murray Abraham spille en større rolle, men (advarsel: dobbelt filmspoiler!)
ligesom Jack Slater har jeg lært ikke at stole på manden, der myrdede Moe Zart. Saul gør klogt i at bevare sin skepsis.

Næste onsdags afsnit sendes ligeledes kl. 22.30.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#2 The Insider 11 år siden

Argh! Glemte helt at se det! Tusind tak for info om genudsendelsen, HP - jeg må sætte maskinen til at optage det :-) Det er SÅ sjovt, at jeg i går ventede 20 minutter på en bus i København, og lige inden den kommer, så støder jeg så på Ole Michelsen, som skulle lige til at skrive til mig, fordi 3. sæson af "Homeland" skulle begynde her til aften, og vi ofte har talt om den (han er über-fan). Det må blive omdrejningspunktet i vores næste sketch!
War. War never changes.
Gravatar

#3 Highland Park 11 år siden

Bogarts ord er lov! Hvordan kan du dog glemme det?!
The Insider (2) skrev:
Det må blive omdrejningspunktet i vores næste sketch!

Jep. :)

Det er knageme pænt af ham at ville minde dig om det. Har du fået set forrige sæsons finale?
Gravatar

#4 The Insider 11 år siden

Yes, fik den omsider set for en lille måneds tid siden - egentlig vildt besynderligt, at det tog mig så lang tid endelig at få det gjort. Men det var good stuff! Og jeg er egentlig lidt taknemmelig for, at jeg ikke så den for flere måneder side, da ventetiden jo blot var blevet mere ulidelig :-) Uden at afsløre noget fra starten på 3. sæson, hvad mener du så om selve kvaliteten af episoden?
War. War never changes.
Gravatar

#5 Highland Park 11 år siden

Det kan jeg godt forstå... det nye afsnit udnytter så at sige også ventetiden.
Selv har jeg nydt første sæson på Netflix, så de værste abstinenser blev holdt på afstand.

Kvaliteten fejler ikke noget, men jeg vil afstå fra at kommentere episoden yderligere, indtil du også har set den. Det er så pokkers svært ikke at nævne noget specifikt. :)
Gravatar

#6 The Insider 11 år siden

Niiiiiiiiiiice.
War. War never changes.
Gravatar

#7 Highland Park 11 år siden

DR3 viser i øvrigt "Scott Pilgrim vs. the World" (kl. 21) lige inden genudsendelsen på søndag, hvis det skulle have nogens interesse. :)
Gravatar

#8 The Insider 11 år siden

2010's bedste film!
War. War never changes.
Gravatar

#9 wiseguy 11 år siden

Vil lige benytte lejligheden til endnu en gang at lufte mine frustration over at en Emmy og Golden Globe belønnet tv-serie får sendetiden 22:30?? Det er det samme pis som sidste gang. Det kan da ikke være gratis for DR, at købe rettigheden til at vise Homeland få dage efter at afsnittet vises i USA. Så pral da lidt med det og giv serien den sendetid den har fortjent!!

Men når det så er sagt, så var jeg fuldt ud tilfreds med afsnit 1 :)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#10 Lord Beef Jerky 11 år siden

DR har en masse fede programmer... hvis man altså ser bort fra prime time.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: