Argh! Glemte helt at se det! Tusind tak for info om genudsendelsen, HP - jeg må sætte maskinen til at optage det :-) Det er SÅ sjovt, at jeg i går ventede 20 minutter på en bus i København, og lige inden den kommer, så støder jeg så på Ole Michelsen, som skulle lige til at skrive til mig, fordi 3. sæson af "Homeland" skulle begynde her til aften, og vi ofte har talt om den (han er über-fan). Det må blive omdrejningspunktet i vores næste sketch!
Yes, fik den omsider set for en lille måneds tid siden - egentlig vildt besynderligt, at det tog mig så lang tid endelig at få det gjort. Men det var good stuff! Og jeg er egentlig lidt taknemmelig for, at jeg ikke så den for flere måneder side, da ventetiden jo blot var blevet mere ulidelig :-) Uden at afsløre noget fra starten på 3. sæson, hvad mener du så om selve kvaliteten af episoden?
Det kan jeg godt forstå... det nye afsnit udnytter så at sige også ventetiden. Selv har jeg nydt første sæson på Netflix, så de værste abstinenser blev holdt på afstand.
Kvaliteten fejler ikke noget, men jeg vil afstå fra at kommentere episoden yderligere, indtil du også har set den. Det er så pokkers svært ikke at nævne noget specifikt. :)
Vil lige benytte lejligheden til endnu en gang at lufte mine frustration over at en Emmy og Golden Globe belønnet tv-serie får sendetiden 22:30?? Det er det samme pis som sidste gang. Det kan da ikke være gratis for DR, at købe rettigheden til at vise Homeland få dage efter at afsnittet vises i USA. Så pral da lidt med det og giv serien den sendetid den har fortjent!!
Men når det så er sagt, så var jeg fuldt ud tilfreds med afsnit 1 :)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
#1 Highland Park 11 år siden
*(genudsendes søndag d. 6. oktober kl. 22.45 på DR3)
Forrige sæsons tråd:
http://filmz.dk/forum/tagwall/homeland-saeson-2-76...
Godt at se F. Murray Abraham spille en større rolle, men (advarsel: dobbelt filmspoiler!)
Næste onsdags afsnit sendes ligeledes kl. 22.30.
#2 The Insider 11 år siden
#3 Highland Park 11 år siden
Jep. :)
Det er knageme pænt af ham at ville minde dig om det. Har du fået set forrige sæsons finale?
#4 The Insider 11 år siden
#5 Highland Park 11 år siden
Selv har jeg nydt første sæson på Netflix, så de værste abstinenser blev holdt på afstand.
Kvaliteten fejler ikke noget, men jeg vil afstå fra at kommentere episoden yderligere, indtil du også har set den. Det er så pokkers svært ikke at nævne noget specifikt. :)
#6 The Insider 11 år siden
#7 Highland Park 11 år siden
#8 The Insider 11 år siden
#9 wiseguy 11 år siden
Men når det så er sagt, så var jeg fuldt ud tilfreds med afsnit 1 :)
#10 Lord Beef Jerky 11 år siden