Gravatar

#1 Nicki52 15 år siden

Ja, den serie har kørt i over 40 år, så nu vil jeg spørge om den er noget ved i længden? Er der nogen her der har set den I mange år? Jeg har selv set et par afsnit, vil indrømme det var spændende, men ikke det bedste tv. Hvis den er noget ved, vil jeg købe den når den efter 40 år udkommer på dvd. Efter nærmere eftertanke bliver det jo syndsygdyrt når der er over 113.000 afsnit. (Dem kan jeg nå at se på et år). Men er der nogen der ved om man kan se dem gratis på nettet? Vil ikke downloade for tror min harddisk vil bryde sammen hvis jeg downloade 113.000 afsnit.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#2 dyg 15 år siden

Jeg tror helt ærligt, at du bryder sammen før din harddisk gør :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#3 Nicki52 15 år siden

Det må vi lade komme på prøve. Er der nogen der et link?
Gravatar

#4 filmz-Utyske 15 år siden

Jeg tvivler stærkt på at du kan finde noget sted at hente dem lovligt.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#5 Nicki52 15 år siden

Utyske (4) skrev:
Jeg tvivler stærkt på at du kan finde noget sted at hente dem lovligt.

Ikke hente, se dem direkte over nettet.
Gravatar

#6 filmz-Utyske 15 år siden

Stadig finder du nok ikke lovlige steder at se dem.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#7 davenport 15 år siden

Se noget Star Trek i stedet. Det kan du nå i et ganske almindeligt liv...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#8 BN 15 år siden

Nicki52 (1) skrev:
Hvis den er noget ved, vil jeg købe den når den efter 40 år udkommer på dvd. Efter nærmere eftertanke bliver det jo syndsyg dyrt når der er over 113.000 afsnit. (Dem kan jeg nå at se på et år).

Dit regnestykke er helt forkert, Nicki.

Planlægger du seriøst at købe og se alle 113.000 afsnit? Jamen, så hør her:

Fra 1965 til 1975 var hvert afsnit 30 minutter langt, og fra 1976 og frem til idag har hvert afsnit været 60 minutter langt. Men lad os bare sætte det lidt lavt og sige, at den gennemsnitlige længde på alle 113.000 afsnit er 45 minutter.

Det betyder, at det vil tage dig 84.750 timer at se alle afsnittene. Det er lidt over 9½ år, og eftersom du nok er nødt til at bruge mindst 16 af døgnets 24 timer på at sove, spise og arbejde, skal du gange de 9½ år med 3, hvilket giver i alt 28½ år. Og det kræver så også, at du ikke ser noget som helst andet, hverken på dvd-afspilleren, på tv eller i biografen, for det har du ikke tid til. ... Hvis du VIL have tid til dette også, f.eks. bare bruge 3 timer om dagen til det, så vil det tage dig over 38½ år at få set alle 113.000 afsnit af Horton-sagaen.

God fornøjelse!

http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#9 dyg 15 år siden

http://en.wikipedia.org/wiki/Days_of_our_Lives skrev:
No. of episodes 11,363 (as of June 25, 2010)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#10 fubar 15 år siden

selvom dit regnestykke ikke fejler noget, og at de har værert ret så produktive, så er det vel lidt mod al logik det der :)

Skriv ny kommentar: