#10 - Ikke helt korrekt. Filmens indtjening ganges med 2.8-9 og derefter ændres kursen så. Fx vil Talladega Heights, eller hvad den nu hedder, ændres til kurs ~150 såfremt den indtjener 50 mio i denne weekends box office. Det er i hvert fald hvad jeg hidtil har læst mig frem til på diverse hjælpesider.
Nu har jeg skrabet det gamle link jeg lavede frem igen og fundet folks brugernavne. Ser da ud til, at en del stadig bruger lidt tid på det - så I er hermed tilføjet min liga :)
Da jeg spillede det købte jeg altid de allerbilligste aktier, da de ikke kunne undgå at stige mange procent, ca hver 10ende gang gik det galt men det var lige meget pga af den store stigning på de andre.
Snakker vi til $1, eller hvor'n? Lige nu sidder jeg og trader lidt frem og tilbage med stigningerne, det egentlig meget hyggeligt når jeg nu intet andet har at tage mig til. Og har da skrabet solide 20.000 sammen nu :)
jo billigere jo bedre, så kan de ikke falde så meget. en 12-30 cent er måske et godt bud, men man lærer hurtigt hvilke af dem man skal købe. Perfekt til hvis man alligevel er online
Jeg ser godt nok ikke mange interessante film i den prisklasse :) Men langtidsinvesteringer ser ud til godt at kunne betale sig, hvis man kan bide lidt i det sure æble når de falder og stiger hele tiden grundet handel.
Jeg tjekker jævnligt alle titler fra 0-4$ - og ser om der er nogle producenter, skuespillere eller instruktører jeg kan lide, derudover satser jeg ofte også på sequels. Så køber jeg altid 50.000 aktier, og de har indtil videre kastet ca. 10 millioner af sig - men det er lidt mere langsigtede investeringer altsammen. Der går langt tid før en film springer fra 0.5 til 1-200 stykker, og sælger så omkring 100-150, da jeg ikke synes de sidste par dollars er værd at vente på, eller for den sags skyld satse på :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
#11 ks 19 år siden
#10 - Hvad er dit brugernavn derinde?
#12 ks 19 år siden
#13 ks 19 år siden
#14 filmz-l.mathiasen 19 år siden
#15 ks 19 år siden
#16 filmz-l.mathiasen 19 år siden
#17 ks 19 år siden
#18 filmz-vassago 19 år siden
#19 ks 19 år siden
#20 filmz-vassago 19 år siden