Gravatar

#21 ks 19 år siden

Okay. Så har jeg da i hvert fald dig at duellere med, du er heller ikke så langt væk. Et par ugers hårdt arbejde og jeg kan være oppe på siden af dig :)
Gravatar

#22 frahm-2 19 år siden

skuespillere og instruktøre er tit den sikreste investering, da man som regel kan regne sig frem til om de vil stige eller falde, da deres kurs er den gennemsnitlige indtjening af deres sidste fem film (og hvis de kun har lavet 1 eller 2, så divideres den samlede indtjening med 3).
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Gravatar

#23 filmz-vassago 19 år siden

Det sikreste må da være at købe de billigste film der har et navn på plakaten man kender, enten instruktør, producer ellere skuespiller/inde...

F.eks film som "Johnny Eck", den står pt til 0.15, men vil højst sandsynligt få Leonardo DiCaprio i en dobbelthovedrolle. Eller "Chaos" (Kaosu remake), der ser ud til at få De Niro, del Toro og Jonathan Glazer på plakaten - og den står til 0.40 - og dem er jeg da sikre på vil stige meget mere.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#24 ks 19 år siden

Køber man film så tidligt i deres udviklingsfase kommer man bare til at vente meget længe på gevinst :)

I øjeblikket er mit helt store bud Apocalypto, som kun koster i omegnen af $40. Ganske solid investering i mine øjne, specielt hvis man overvejer hvor meget Passion of the Christ tjente ind.
Gravatar

#25 filmz-vassago 19 år siden

Njah, jeg har da tjent over 10 mio. siden sidste HSX-tråd, og jeg har endda ikke rigtigt "spillet" det særligt meget.
Gravatar

#26 davenport 19 år siden

Jeg har lige prøvet igen derinde. Havde simpelthen glemt at det eksisterede :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#27 frahm-2 19 år siden

Spørgsmålet er bare om Apocalypto kan blive en "must see" film i samme stil som Passion. Så må vi jo heller ikke glemme at mange fandt Passion utrolig kedelig og derfor vil de muligvis blive væk fra Apocalypto.
Den har dog en god premieredato, så måske har du ret.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Gravatar

#28 filmz-vassago 19 år siden

Det er farligt at satse på skæve film, underfundige eller politiske film - selvom de måske nok høster gode anmeldelser og positiv omtale - så fejler de ofte på boxoffice :)
Gravatar

#29 ks 19 år siden

#27 - Ja, har godt overvejet det. Men hvis alt bliver taget i betragtning, tror jeg nok den skal indtjene en 60-80 millioner. Man må også huske på, at langt størstedelen syntes Passion of the Christ var en rigtig god film, og hvis man samtidig tager premieredatoen og den enorme reklamering jeg forventer op imod premieren, så tror jeg nok den skal ligge lunt i svinget. Jeg tror på ham Mel Gibson der, i hvert fald :)

Omend mine Apocalypto falder voldsomt idag, sammen med mine aktier i The Departed :(
Gravatar

#30 filmz-kaotmus 19 år siden

Mit brugernavn er Maxxor

Skriv ny kommentar: