Gravatar

#1 ks 19 år siden

Ved godt, at der tidligere har været en diskussion om spillet www.hsx.com. Jeg blev selv træt af det sidst, og den diskussion er lukket nu - men ville lige høre, hvor mange, der egentlig er aktive i spillet for tiden?
Gravatar

#2 filmz-vassago 19 år siden

jeg er lidt endnu :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#3 ks 19 år siden

Hvad er dit brugernavn? Mit brugernavn er "frugtkompot", hvis nogle skulle være interesseret i at tilføje mig :)
Gravatar

#4 frahm-2 19 år siden

Jeg har lige rundet de 70 mio. så det vil da være synd at stoppe nu.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Gravatar

#5 ks 19 år siden

Hit med nogle brugernavne :)
Gravatar

#6 frahm-2 19 år siden

så opfindsomt som det bliver: Frahm
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Gravatar

#7 ks 19 år siden

Jeg har læst lidt om spillet, og synes faktisk det lyder mere komplicereret end det umiddelbart ser ud. Hvordan satser du? Køber du film du regner med slår igennem om lang tid, eller sælger du og køber du hyppigt i løbet af dagen?
Gravatar

#8 gi-jones 19 år siden

gijones - men jeg har endnu ikke helt fattet det. Så vidt jeg forstår afhænger kursen både af filmens indtjening og interessen for at købe den, eller hvad?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#9 ks 19 år siden

Nej, jeg har også svært ved at fatte det og umiddelbart er det måske lidt for økonimisk til at jeg nogensinde vil kunne blive rigtig god til det. Men det er nu meget hyggeligt at sidde og stene lidt når man alligevel ikke har noget at tage sig til. jeg har tjent 14.000 idag, og er pavestolt :)

Jeg har læst en del hjælpesider for at få lidt forståelse for det, og det synes jeg godt kan anbefales. Ellers vil jeg sige, at det ser ud til at fungere efter den klassiske udbud/efterspørgsel, dvs. kurserne falder når alle sælger og stiger når mange vil købe.
Gravatar

#10 filmz-kaotmus 19 år siden

Kursen afhænger af efterspørgslen, men reguleres i sidste ende af filmens indtjening. Når filmen har gået i amerikanske biografer i 6 uger indløses aktierne nemlig til filmens indtjening (kurs 100=100 mio). Når nye film introduceres på børsen, kalkuleres deres startpris efter de medvirkendes kurser, som igen reguleres efter de film, de er med i.

Skriv ny kommentar: