#40: okay, troede faktisk ikke at man kunne hæve/sænke kursen så det havde nogen reel betydning, så skal man da have gang i ret mange kontier, når der er et loft på 50.000 aktier, og med så mange 100.000 brugere.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Man kunne jo vælge en stock der ikke bliver solgt ret meget. Hvis man så har tålmodighed til det (og hvis det ikke bliver opdaget) så kunne man godt få kursen til at svinge nok til at man kunne tjene penge på det.
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Nu var "Fusk!" ikke ment som noget ondt, derimod bare et af mine sædvanlige udråb. Vi andre prøver os jo også frem på nye måder, taber vi "penge", så går det nok, personligt opretter jeg ikke nye konti, fordi jeg f.eks. taber halvdelen af min kapital.
For mig er det ikke det store konkurrence moment, men derimod hyggen ved at lege lidt med det, der tæller.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#43: helt sikkert, men jeg synes ikke det var sjovt ikke at vide hvad alting betød (hvilket jeg stadig ikke gør) så jeg ville starte helt fra en frisk, og så se hvad alle de funktioner var for noget.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Jeg aner da heller ikke noget om det men alligevel har jeg da formået at score en god indtjening på en enkelt...faktisk hele 10% på 10000 aktier, sød rar dame der kan tjenes penge på, enough said :)
#44 Nu skal du ikke give op. Efter hvad jeg kan se har du ikke tabt ret meget. Det skal nok komme igen. Jeg tabte 2 mill H$ først på året da rygterne om at INDY4 var droppet.
Allways look on the bright side of life (fløjt-fløjt, fløjt-fløjt, fløjt-fløjt fløjt-fløjt fjøjt-fløjt)
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
#41 filmz-vassago 20 år siden
#42 lyspunkt 20 år siden
#43 dyg 20 år siden
For mig er det ikke det store konkurrence moment, men derimod hyggen ved at lege lidt med det, der tæller.
#44 filmz-vassago 20 år siden
#45 filmz-vassago 20 år siden
#46 cyberzed 20 år siden
#47 lyspunkt 20 år siden
Allways look on the bright side of life (fløjt-fløjt, fløjt-fløjt, fløjt-fløjt fløjt-fløjt fjøjt-fløjt)
#48 cyberzed 20 år siden
#49 ks 20 år siden
#50 cyberzed 20 år siden