Gravatar

#11 filmz-Bruce 20 år siden

#10 Wow det er en del :) Jeg er der "inde" en gang hver 3. måned, så mine er laaaaangsigtede :) Og jeg har kun H$11 ;)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#12 lyspunkt 20 år siden

#11 Det skyldes helt klart tiden, der er gået. Desuden er de første 10M betydeligt sværere at få end de næste 100M. Når du først har råd til ukritisk at købe 50000 shares af hvad som helst, så bliver det meget lettere.
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#13 filmz-vassago 20 år siden

Nu har jeg så også fået tilmeldt mig, og satset hele skidtet på "corpses bride".

Er der en måde hvor man kan følge med i udviklingen? Uden at skulle ind på siden.

Kan man oprette en gruppe f.eks, så vi kan følge hinanden?
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#14 lyspunkt 20 år siden

I toppen af din portfolio er der et punkt dr hedder "My League". Der kan du tilføje usernames, du ønsker at følge. Så er det kun spørgsmålet om nogen vil følge dig ;)
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#15 filmz-vassago 20 år siden

Kan folk så ikke lige poste deres brugernavne herinde?
Gravatar

#16 filmz-Bruce 20 år siden

Thornhill
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#17 filmz-vassago 20 år siden

vassago_filmz
Gravatar

#18 dyg 20 år siden

nayze
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#19 davenport 20 år siden

davenport
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#20 lyspunkt 20 år siden

Jeg har nok ikke tålmodigheden til at starte forfra, men I skal være velkomne til at "adde" mig: Lyspunkt

Skriv ny kommentar: