Det mistede jeg også på Halo... Den var stærkt på vej op - købte 10000 stk... og så faldt de ca. med 9 point og dertil skal jeg også trække transaktionsomkostninger fra... Det "sjove" er at når jeg ser på grafen for den så har jeg købt aktierne på dens all-time højeste punkt... Nederen!
Jeg fortryder stadig jeg ikke kastede nogen flere penge efter hende Dawson. Det store tab var på Corpse Bride som jeg endte med at sælge til acceptable loss, samt Daniel Radcliff heller ikke ligefrem er nogen guldgrubbe :(
Jeg har nu næsten fordoblet formuen, 4 mill. på lidt over en måned - hvis det bare var ligeså nemt at tjene penge i virkeligheden. Det er faktisk en ret sjov lille ting at rode med et par mins om dagen - tak for link ks :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
#61 McPeter 20 år siden
Også nederen at have købt 10000 aktier i Halo på vej op og nu er den på top-listen og dem der går ned... :-(
#62 filmz-vassago 20 år siden
#63 lyspunkt 20 år siden
#64 filmz-vassago 20 år siden
gik jo lige helt i panik, skulle jo have skilt mig af med nogle aktier.
#65 lyspunkt 20 år siden
#66 cyberzed 20 år siden
Jeg har næsten mistet 100000$ nu :(
#67 McPeter 20 år siden
#68 cyberzed 20 år siden
Jeg fortryder stadig jeg ikke kastede nogen flere penge efter hende Dawson.
Det store tab var på Corpse Bride som jeg endte med at sælge til acceptable loss, samt Daniel Radcliff heller ikke ligefrem er nogen guldgrubbe :(
#69 lyspunkt 20 år siden
Her kan du se hvilke starbonds der delister indenfor de næste 90 dage. Så er det blot at investere og vente, og så score gevinsten.
#70 filmz-vassago 20 år siden