Gravatar

#1 Patriarch 21 år siden

Skal til at se den for første gang nu, inden min kæreste falder i søvn :D

Bør man se directors cut, eller theatrical?
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#2 filmz-superfrez 21 år siden

director's cut
Gravatar

#3 DarkLight 21 år siden

Det var godt nok hurtigt. Mr. Luke, go home. :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#4 filmz-Wacker 21 år siden

#1 - havde du nu været på IRC, så kunne vi have svaret med det samme :-D
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk
Gravatar

#5 Patriarch 21 år siden

hehe - ja - vi valgte at se Enemy at the Gates istedet - men er der andre meninger, eller er alle enige om at det er directors cut?
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#6 filmz-propagandapanda 21 år siden

Jeg stemmer nu på Theatrical version. Det er da den mest troværdige udgave om ikke andet...
Gravatar

#7 DarkLight 21 år siden

Jeg kan godt lide DC udgaven. Der er adskellige spor i filmen der giver mening med den slutning. Den føles mere 'helstøbt'. At den så er lidt 'far-fetched' er jeg enig i.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#8 ks 21 år siden

Directors Cut.
Gravatar

#9 filmz-Diller82 21 år siden

hvilken er hvilken.... har set to versioner, og blev dybt forvirret anden gang jeg så den.

SPOILER: jeg sad og ventede på at han tog livet af sig selv, men pludseligt sluttede den på bedste amerikanske happy go lucky vis... skrækkeligt!
-----------------------------------
The pen is mightier than the sword...mostly.
Gravatar

#10 lagoni 21 år siden

Enig med Dark-Light, DC føles mere helstøbt. Men det betyder slet ikke theatrical er dårlig, man bør se begge to. De alternative slutninger man kan finde som ekstramateriale på dvd'en er jeg derimod glad for de skrottede...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.

Skriv ny kommentar: