Gravatar

#111 filmz-Gulzilla 19 år siden

lige set de første 6 afsnit af Heroes (NBC´s "nye" serie), fed fed historie.. serien åbner virkelig mange tråde i de første afsnit, men der sker virkelig noget lige pludselig.. det er den længste "pilot" jeg har set.. den har strukket sig over 6 afsnit indtil videre :)

Beam me up..! Scotty...
Gravatar

#112 lagoni 19 år siden

#109 - jeg har aldrig selv prøvet dem, men synes night & day lyder som et mærkeligt koncept. At man aldrig giver øjnene luft, inviterer vel næsten til noget dårligt? Nu vil jeg ikke rakke ned pådig, slet ikke, kan godt forstå hvorfor man prøver dem, de lyder ret smarte. Men jeg kender flere der har fået infektioner e.l. bare af endagslinser, så tør slet ikke prøve de andre. Og man kan sagtens falde i søvn til fjernsynet med briller :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#113 filmz-herskegut 19 år siden

Jeg fik så at vide, at grunden til at jeg fik en alergisk reaktion over dem, var netop at jeg udsklidte for meget væske i mine øjne, det gjorde så at jeg skulle ligge dem i blød i væske det oftere.
Egentlig opfordrer de også til at man tager dem ud et par gange, i løbet af måneden. Det er så bare ikke nok til mig :-)

Og briller.. jae - sidste gang jeg brugte briller, det er 6 år siden.. de er nok 2 styker for "små" og jeg ved ikke engang hvor de er henne af mere.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#114 mini_jette 19 år siden

Er endelige kommet hjem... Så nu står resen af dagen på Alias eller måske Lost, et varmt tæppe og noget dejligt chilisuppe...
mmmmmh...
Heldigvis man har fri imorgen... OG skal i biffen og se Babel...
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
Gravatar

#115 wiseguy 19 år siden

#112 Et-dags linser må da alt andet lige være det mest hygiejniske. Du får en fin og ren linse i hver eneste dag, så ikke noget pis med, at den ikke er renset ordentligt over night. Jeg har brugt linser i 17 år. Jeg startede med 14-dags linser i sin tid, men for nylig måtte jeg overgå til et-dags linser, da jeg havde problemer med at komme en øjenbetændelse til livs som ungerne havde slæbt med hjem. Kan kun sige at jeg er glad og tilfreds med et-dags linserne.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#116 lagoni 19 år siden

#115 - det hygiejniske har du ret i, jeg får ikke selv renset mine linser helt som jeg burde... Jeg ved egentlig ikke hvorfor endagslinser har så dårligt et ry i min omgangskreds, tror måske at langtidslinser bliver produceret med mere omhyggelighed eller sådan noget... Jeg ved bare de irriterede mig ekstremt - men savner dog at man bare kan tage dem ud uden at skulle bruge væsker og beholder.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#117 Martindan 19 år siden

lige set pressekonference til WWE's Cyber Sunday.. glæder mig til Edge og Orton vs. DX......

nu skal der nydes lidt pasta og kylling og rødvin sauce til lidt Blackadder.
for cryin' out loud......
Gravatar

#118 dyg 19 år siden

Slapper af med lidt Brian Jonestown Massacre. Jeg er forelsket - genial musik. Og manden bag BJM, Anton Newcombe, ligner lige så meget noget fra 60erne, som hans musik lyder.

Hvis han bare kunne lære ikke at tæske bandmedlemmer, og på andre måder skubbe alle andre mennesker væk, så kunne han blive meget stor indenfor musik-verdenen.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#119 dyg 19 år siden

Et par sange fra BJM:

"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#120 stefsims 19 år siden

#102 Held og lykke

#108 Hvordan kunne du gøre det... Nu er jeg ikke til at trække fra computeren.
Men mange tank, øh tak.

Ja, gæt så hvad jeg laver lige nu.
Hmmm. Baby missile eller Napalm?
That movie has warped my fragile little mind.

Skriv ny kommentar: