Gravatar

#21 lagoni 19 år siden

Jeg går med briller når jeg bare er hjemme og ikke skal mere ud end ned i Brugsen. Men de irriterer mig grusomt når jeg er ude, synes altid de er skæve, fedtede, grimme, tunge, dumme osv. Har én gang haft briller på i skole og der følte jeg mig enormt utilpas. Dermed ikke sagt der er noget galt med briller, jeg er bare for vant til linser. Men optikeren sagde det er sundt at gå med briller tit (noget med at mine blodårer var begyndt at vokse ind over selve iris), så nu er det ved at være en hyggeting for mig. Det skal siges jeg bruger ca -10,5, så selv med ekstraslebne glas er mine briller lidt tykke og tunge.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#22 McPeter 19 år siden

Jeg har det ligesom elwood - har også selv prøvet at få linser og folk synes bare jeg "så mærkelig ud" (underforstået: mere mærkelig). Synes egentligt også meget godt om mine briller men jeg hader dem når:
* jeg skal pudse dem 1000 gange om dagen - og det skal jeg...
* når det er koldt og de dugger (den kender de fleste)
* når jeg er på stranden/svømmehallen etc og enten må ta dem af (og så kan jeg ikke kigge på damer) eller miste dem hvis jeg skal hoppe i vandet eller boltre mig i bølgerne... så jeg mister et par briller om året... ;-) (nb: spøg)
* generelt situationer der er lidt "barskere" end daglig brug af briller hvor der er chance for de går i stykker - fx koncerter, riverrafting, sex, ting hvor man skal ha hjelm på, forlystelser, etc.

Med ud over det er de fine nok... bortset fra ridserne... :-(
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#23 filmz-Bruce 19 år siden

Gad godt få en sådan laseroperation, men mener de åbner øjenlågene og så sætter de noget til at suge sig fast om øjnene og allerede der er jeg ved at besvime. Hvis jeg ikke er under fuld narkose, skal ingen pille sådan ved mine øjne.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#24 chandler75 19 år siden

Jep, briller og sex... ikke en heldig kombination :)

Det er også især problematisk om vinteren, når man skal hente pizza på et varm pizzaria eller mødes med vennerne på pub. Instant dugning. Eller hvis man er ude at cykle i øsende regn...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#25 lagoni 19 år siden

#23 - jeg mener at have set at de åbner øjenlågene og så egentlig 'bare' sætter en maskine et stukke over øjet og så skærer. Det tager vist ikke mere end et minuts tid, selve operationen. Men der er vist flere slags operationer.

#22 - det er bare ikke sexet med briller i sengen (eller hvor man nu gør det...) - enten skal man lige rette dem af og til eller man opgiver dem helt og kan ikke se noget... Intet er i min oplevelse videre elegant... Men generelt det med lidt mere fysiske ting; jeg fik linser da jeg gik på gymnastikefterskole, for de er ikke superpraktiske når man hopper rundt (lige meget sammenhængen så...)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#26 elwood 19 år siden

#22 lille tip til det med vinter, smør dem ind i sulfo, så sku de gerne ikke dugge 8-)

har selv prøvet det med stor succes.

#23 lyder lidt som Minority Report 8-)

#27 nej man kan faktisk godt smøre det væk så det ikke ses, bevares der vil være lidt sulfo på glassene, men det har nu hjulpet mig om vinteren.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#27 chandler75 19 år siden

Men så er der til gengæld store klumper sulfo på glassene...? :D
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#28 filmz-jonasgr 19 år siden

Hehe det er dejligt med lidt humor her sent om aftenen. Jeg kommer lige til at tænke på Alex Zülle (tidligere cykelrytter) han havde i hvert fald kæmpe problemer når han skulle køre med 80 km/t ned af et bjerg i regnvejr.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#29 Corgan 19 år siden

Er lige blevet wuppet i en omgang BF2. Det spil er jeg godt nok ikke særlig god til... men jeg håber da jeg bliver det med tiden, så jeg ikke får prygl hver gang starter et spil.
Gravatar

#30 elwood 19 år siden

hehe har lige spillet lidt bully, damm det sjovt at proppe folk i skraldespandene og The Lockers 8-)

Slangebøssen er perfekt til at nedlægge det lokale Football team.

Rockstar kan bare det her gejl, ku være man sku tjekke deres bord tennis ud, nu når manhar fået sig en 360'er

lige nu sidder jeg med et godt glas årgangs cola, og en pakke american chokolate cookies mmm.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: