En smart ting ved briller, som jeg brugte meget da jeg var yngre (og stadig lidt af og til nu...), er at man kan skubbe dem lidt ned på næsen, så man kun kan se underteksterne på fx en gyserfilm og ikke alt det uhyggelige...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Nu har jeg godt nok kun haft brug for skærmbriller, men damn hvor er det pisse irriterende når man ikke er fuldtidsbruger for så har man en tendens til at ville klø et øje og vupti er der fedtede briller. Hvis jeg havde valget tog jeg godt nok indgrebet for at slippe for dem.
sidder og pusler lidt med min filmskoleansøgning...
og sidder efter min succes med oversættelser af Cohen og Cave tekster (light as a breeze & Are you the one I have been waiting for) at kaste mig ud i endnu et oversættelses projekt... om det så skal være en ny Cave eller Cohen eller om man i tidens ånd skulle nappe sig en Springsteen.
Sidder og rumsterer med mit nye køb af en "bærbar". En Acer Aspire 9804. En lille sag på 7,8 kg med en 20,1 tommers skærm, 2GB DDR2 ram, 240 GB harddisk og meget mere...
Og så ringede telefonen lige. Jeg har fået nyt arbejde, bedre arbejdstider (ingen weekend arbejde) og mere i løn. :D
#41 cyberzed 19 år siden
#42 elwood 19 år siden
I cast Level 2 Magic shield against fat
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#43 lagoni 19 år siden
#44 elwood 19 år siden
snedigt, men det jo snyd, til gyser bør man ha tændstikker øjene således man ikke kan lukke dem hæhæ
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#45 cyberzed 19 år siden
Nu har jeg godt nok kun haft brug for skærmbriller, men damn hvor er det pisse irriterende når man ikke er fuldtidsbruger for så har man en tendens til at ville klø et øje og vupti er der fedtede briller. Hvis jeg havde valget tog jeg godt nok indgrebet for at slippe for dem.
#46 tiny 19 år siden
Hvad med gysertema med en drink m tomatjuice...
#47 cyberzed 19 år siden
Ellers skal man over i noget western inspireret og kun servere billig slavewhiskey i små glas (Deadwood ring a bell) :D
#48 Martindan 19 år siden
sidder og pusler lidt med min filmskoleansøgning...
og sidder efter min succes med oversættelser af Cohen og Cave tekster (light as a breeze & Are you the one I have been waiting for) at kaste mig ud i endnu et oversættelses projekt... om det så skal være en ny Cave eller Cohen eller om man i tidens ånd skulle nappe sig en Springsteen.
#49 stefsims 19 år siden
Og så ringede telefonen lige. Jeg har fået nyt arbejde, bedre arbejdstider (ingen weekend arbejde) og mere i løn. :D
#50 filmz-Kadann 19 år siden
Hæh, en slæbbar, fristes man til at sige. :-p