Er der nogen, der følger med i Rasmus Tantholdts blogs fra Irak? Puha, de er godt nok intense. Godt det ikke er mig! http://blog.tv2.dk/rasmustantholdt/
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
#Alle der har fået nyt og bedre arbejde, tillykke.
# 53 Jeg er sikker på at Davenport kan tygge Bacon til lige den form han gerne vil. Han er trods alt vores Bacon guru.
Er lige kommet hjem fra fredagsbar hvor jeg vandt graits aftensmad hos en. Udover det høre jeg Dave Matthews Band - Two Steps for fuld udblæsning. Resten af aftenen kommer til at stå på standup (når jeg har fundet min billet) og en masse øl. De gamle kommer på besøg i morgen og man skal jo ikke bryde traditionen med at have tømmermænd når det sker.
Har ligget og sovet efter jeg tidligere i dag fik fjernet en 2mm stor sten fra venstre øje og øjelåg, føj hvor gjorde det av at få fjernet !!! Men nu føles det rigtig godt, da der ikke længere er et underligt tryk i/på nethinden.
Jeg tror jeg ville ligge og lytte til soundtrack i aften, og danne mine egne film, nu hvor jeg ikke kan se film :)
Er lige kommet hjem fra job - begyndte derude (byggeplads, sort arbejde) kl. 6:30 og sluttede kl 22:00, så gæt hvor smasket jeg bør være...meeeen underligt nok er jeg i vildt godt humør, til trods for jeg oven i købet sluttede natten i går af med et vildt skænderi med kæresten der varede til kl. 3:30.
Nogle ting giver bare ikke specielt meget mening, hvilket i dette tilfælde er ganske fedt. :)
#51 cyberzed 19 år siden
#52 stefsims 19 år siden
Hvordan gik det egentligt med Davenport og hans samtale i mandags?
#53 cyberzed 19 år siden
#54 filmz-herskegut 19 år siden
Tillykke da med det :P slet ikke nogen dårlig dag
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#55 tiny 19 år siden
http://blog.tv2.dk/rasmustantholdt/
#56 Scherlund 19 år siden
# 53 Jeg er sikker på at Davenport kan tygge Bacon til lige den form han gerne vil. Han er trods alt vores Bacon guru.
Er lige kommet hjem fra fredagsbar hvor jeg vandt graits aftensmad hos en. Udover det høre jeg Dave Matthews Band - Two Steps for fuld udblæsning. Resten af aftenen kommer til at stå på standup (når jeg har fundet min billet) og en masse øl. De gamle kommer på besøg i morgen og man skal jo ikke bryde traditionen med at have tømmermænd når det sker.
Skål og spar nu ikke på Baconen!
#57 elwood 19 år siden
Var lige inde i TP, men surprise, jeg købte ikke noget denne gang, det er frøste gang det er sket ved tp for mig 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#58 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Jeg tror jeg ville ligge og lytte til soundtrack i aften, og danne mine egne film, nu hvor jeg ikke kan se film :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#59 Bates 19 år siden
Nu skal vi til noget release party...der bliver helt sikkert gang i den.
Surt at jeg skal på arbejde i morgen.
#60 dolphinfriendly 19 år siden
Nogle ting giver bare ikke specielt meget mening, hvilket i dette tilfælde er ganske fedt. :)