Jeg ved ikke om det regnes som spild af tid, men jeg har lige hængt min ny-indkøbte hængekøje op ude i haven og glæder mig til at kunne tage den i brug, om end vejret ikke tillader dette lige i dag :/
#115 - wow, det var flot, tillykke. Sidder selv og forbereder en engelsk mundtlig præsentation, tror jeg skal være heldig for bare at snige mig op på 8. Mandag kl 11 er det endelig overstået, så står den på bachloropgave.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Fatning skruetrækker, siden hvornår har IT-folk sku bruge sådan en ?
Jeg har stjerneskruetrækker, men ikke fatning, og det er lige sådan en jeg skal bruge for at lukke for vandet til WC'et, før jeg kan begynde at kigge det efter. Har mistanke om en Pakning er utæt, Der kommer hvertfald vand fra Cisterne, og ned langs WC'et når man trækker op.
Nåja og så har jeg lige installeret min nye bilradio, weee Nu kan jeg høre Diana Krall til og fra arbejde 8-)
Havde Kassete Radio før, og det var knap så fedt at bruge bånd.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg har lige været til en jævnt skuffende Tori Amos koncert i Falkoner Salen. Det er vel snart ti år siden, at jeg så hende sidst og dengang var jeg dybt imponeret over hendes energi foruden hendes kæmpe talent. Talentet er stadig eksisterende, men dang hun er faldet af på den mht. scenedynamik. Dog kan det til dels undskyldes, når hun spiller i den alt for "pæne" Falkoner Salen - det er sgu ikke stedet til rockkoncerter, da bl.a. siddepladser sjældent er en god idé til den slags.
#121 filmz-Kragmose 18 år siden
Jeg ved ikke om det regnes som spild af tid, men jeg har lige hængt min ny-indkøbte hængekøje op ude i haven og glæder mig til at kunne tage den i brug, om end vejret ikke tillader dette lige i dag :/
#122 PredatorX 18 år siden
Ja, det var godt nok flot. Tillykke!
#123 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
# 115 Et STORT Tillykke !!!
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#124 JannikAnd 18 år siden
#125 intak 18 år siden
#126 evermind 18 år siden
Det kan man da ellers ikke kalde at spilde tiden - tillykke! :)
#127 lagoni 18 år siden
#128 elwood 18 år siden
Jeg har stjerneskruetrækker, men ikke fatning, og det er lige sådan en jeg skal bruge for at lukke for vandet til WC'et, før jeg kan begynde at kigge det efter. Har mistanke om en Pakning er utæt, Der kommer hvertfald vand fra Cisterne, og ned langs WC'et når man trækker op.
Nåja og så har jeg lige installeret min nye bilradio, weee Nu kan jeg høre Diana Krall til og fra arbejde 8-)
Havde Kassete Radio før, og det var knap så fedt at bruge bånd.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#129 gi-jones 18 år siden
#130 dolphinfriendly 18 år siden