er lige på vej hjem, efter en fed koncert-oplevelse med KoRn, Black Label Society og Ozzy Osbourne. Nok er jeg ikke den store fan af KoRns nyere materiale, men kæft de trykkede den vildt af....og det var helt fint at høre nogle gamle numre. Mødte 4 medlemmer fra KoRn deriblandt Jonathan Davies og Joey Jordison fra slipknot, som var med som trommeslager for KoRn...men har mødt KoRn før...Mødte endvidere trommeslageren fra BLS og Zakk Wylde. Fik plektre, smidt vand i hovedet af Ozzy...damn...en gennemført aften. Eneste minus var hans stemme, der ikke hele tiden, var helt i top...men han fik sgu sat seriøst gang i publikum...allerede fra start. I really need some sleep.
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
Sidder og stener på filmz i håb om at tiden går bare lidt hurtigere af den grund. Skal ud og købe ind til fødselsdagsmiddagen iaften så snart kæresten er hjemme fra eksamen.
Vino og slik - så kører festen sgu! :D
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Sidder og laver sidste opgave i min økonometri eksamensopgave. Skulle gerne have den færdig inden i aften. Har nemlig lovet at offerer min krop mokskabensalter i en uendelig stor brandert. Hvis bare dette her elendige statistikprogram gad at gøre som jeg vil eller bare give mig et output jeg kan forstå.
Nogen der lige hurtigt vil skrive nogle linier om Fixed effects, Random effect og First differencing?
For 7 dag i træk har jeg hosteanfald. Vil lige se hvordan det ser ud henover weekenden ellers må jeg til lægen for at se hvad det er. Har derfor ikke sovet specielt godt.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#115 TILLYKKE, det er sgu sejt..! Jeg skal vist være heldig hvis jeg bare kommer op på 8 når min eksamen kommer:S
#134 Jo, men selvfølgelig....det ordner jeg da lige, hvornår vil du have de linier??:P
sidder stadig og prøver at forberede mig til eksamen:S
Og overvejer om vi måske skal til at have gang i "hvad fejler du idag"-tråden...hmmm, der er efterhånden pænt mange poster her med folk der fejler både det ene og det andet...:D
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
Er lige kommet hjem fra en lille strøgtur. I går fik jeg brev fra forsikringsselskabet, de giver mig 6000kr for min gamle cykel, så jeg måtte på jagt efter en ny.
Jeg blev ret hurtigt forelsket i en Cube Acid, som jeg regner med at købe, når pengene ruller ind på kontoen om 1½ uges tid.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#131 filmz-sparrowed 18 år siden
Black Label Society og Ozzy Osbourne. Nok er jeg ikke den store fan af KoRns nyere materiale, men kæft de trykkede den vildt af....og det var helt fint at høre nogle gamle numre.
Mødte 4 medlemmer fra KoRn deriblandt Jonathan Davies og Joey Jordison fra slipknot, som var med som trommeslager for KoRn...men har mødt KoRn før...Mødte endvidere trommeslageren fra BLS og Zakk Wylde. Fik plektre, smidt vand i hovedet af Ozzy...damn...en gennemført aften. Eneste minus var hans stemme, der ikke hele tiden, var helt i top...men han fik sgu sat seriøst gang i publikum...allerede fra start. I really need some sleep.
#132 weebs 18 år siden
#133 Bony 18 år siden
Vino og slik - så kører festen sgu! :D
#134 Scherlund 18 år siden
Nogen der lige hurtigt vil skrive nogle linier om Fixed effects, Random effect og First differencing?
#135 filmz-jonasgr 18 år siden
'Cause I'm evil"
#136 filmz-jonasgr 18 år siden
'Cause I'm evil"
#137 mini_jette 18 år siden
TILLYKKE, det er sgu sejt..! Jeg skal vist være heldig hvis jeg bare kommer op på 8 når min eksamen kommer:S
Jo, men selvfølgelig....det ordner jeg da lige, hvornår vil du have de linier??:P
sidder stadig og prøver at forberede mig til eksamen:S
Og overvejer om vi måske skal til at have gang i "hvad fejler du idag"-tråden...hmmm, der er efterhånden pænt mange poster her med folk der fejler både det ene og det andet...:D
#138 cyberzed 18 år siden
Lige nu sidder jeg og kæmper med at nå de 5-10 opgaver der skal overstås inden jeg smutter på en uges ferie fra i morgen :)
#139 filmz-jonasgr 18 år siden
'Cause I'm evil"
#140 dyg 18 år siden
Jeg blev ret hurtigt forelsket i en Cube Acid, som jeg regner med at købe, når pengene ruller ind på kontoen om 1½ uges tid.