# 14 Lyder som en god ide ... altså TIVOLI turen ;) ... Sidder selv og hygger mig med lidt icethe og min nye bog om Michael Mann, da pollen også har sat en stoppper for mine aktiviteter i dag :)
Er ved at undersøge markedet for billige webhoteller. Min nuværende gratis ting, understøtter ikke den nye version af phpDVDprofiler. Så nu må jeg så ud og finde noget andet.
Jeg kan ikke klare den her varme, det er sku for meget, jeg sidder satme snart i boxershorts igen kun, for satan det er varmt, det er bare alt for meget, døren til terrassen står åben men lige meget hjælper det, Sodavands is hjælper kun et par sekunder Argg varme, to much 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Næsten lige kommet hjem fra en lang dag med familiefest - 4½ time i tog i denne varme er ikke ligefrem sjovt. Nu vil jeg se et eller andet simpelt i tv og spise bananis.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Jeg har lige smidt "The Bourne Identity" på PS3'eren og opdaget en ret fed feature - jeg kan afspille dvd'er med DTS på den, hvilket selvfølgelig ikke er en overraskelse, men overraskelsen består i at jeg rent faktisk kan høre lyden, selvom jeg ikke har surroundanlæg. Det lader til at den downmixer det til stereo og spytter det ud som PCM til forstærkeren.
Burde gå i seng, da jeg skal op igen kl. 5 i morgen tidlig. Men jeg er helt oppe at køre efter at have set spansk fodbold her til aften. Real var helt i knæ og alt tydede på at Barca endnu engang kunne ta’ trofæet hjem. Messi lavede endda en ægte Maradona ”Guds hånd” og målet blev sku’ anerkendt!!! Det har været en total nervepirrende aften, men det endte helt suverænt :o) Barca – Espanyol: 2-2 Zaragoza – Real: 2-2 Mallorca – Sevilla: 0-0
Real kan nu selv bestemme om de vil ha’ mesterskabet. De skal blot vinde den sidste kamp over Mallorca på hjemmebane næste weekend :o) Jeg begynder så småt at lugte guld og endnu vigtigere: jeg er SÅ tæt på at vinde det årlige væddemål over min evige plageånd på arbejdspladsen, som jo er inkarneret Barca fan!! Han har vundet de sidste 2 år, så jeg vil så gerne ha’ håneretten for en gang skyld!!
I morgen står den på Airshow i Aalborg og jeg skal helt klart ha’ min farsdagsgave på med stolthed! Ungerne og lillemor sørgede jo lige for, at jeg fik en officiel Real-trøje forleden :o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
#21 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#22 Scherlund 18 år siden
Nogen der har nogle gode råd?
#23 dyg 18 år siden
#24 Scherlund 18 år siden
#25 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#26 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#27 stefsims 18 år siden
Gratis webhotel, jeg betalte kun 123 kroner i oprettelse.
#28 lagoni 18 år siden
#29 filmz-Kadann 18 år siden
#30 wiseguy 18 år siden
Barca – Espanyol: 2-2
Zaragoza – Real: 2-2
Mallorca – Sevilla: 0-0
Real kan nu selv bestemme om de vil ha’ mesterskabet. De skal blot vinde den sidste kamp over Mallorca på hjemmebane næste weekend :o) Jeg begynder så småt at lugte guld og endnu vigtigere: jeg er SÅ tæt på at vinde det årlige væddemål over min evige plageånd på arbejdspladsen, som jo er inkarneret Barca fan!! Han har vundet de sidste 2 år, så jeg vil så gerne ha’ håneretten for en gang skyld!!
I morgen står den på Airshow i Aalborg og jeg skal helt klart ha’ min farsdagsgave på med stolthed! Ungerne og lillemor sørgede jo lige for, at jeg fik en officiel Real-trøje forleden :o)