#157 - Ja, det lyder sgu som en god dag at bruge sin lørdag på.
Jeg sidder også med samfunds artikler og bøger der skal terpes inden mandag. Simpelthen en skod måde at bruge sin lørdag aften/nat på..
Forresten tog jeg lige et billede den anden dag som jeg er sikker på vil falde i Bæverens smag. Vores æsel folede den anden dag og fangede lige et sødt øjeblik med den lille ny. Og det er sgu svært ikke at falde for sådan en størrelse ska' det lige siges.. :D
Startede med at stå op kl. 6:30 for at tage ind på vores softball-bane, hvor jeg skulle hjælpe til og være dommer ved et juniorstævne. Omkring middag måtte jeg så tage derfra for at hjælpe en ven med at flytte, hvilket tog indtil kl. 17. Efter et kort smut hjem, indeholdende et dejligt bad, stod den på poker i hyggeligt selskab, og det har så varet indtil nu, hvor jeg lige er kommet hjem.
I morgen kommer til at gå med tøjvask og sofa-ligning. Men nu vil jeg ind på sofaen og se Le Mans.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Argh jeg er bitter nu...mistede min mobiltelefon i byen eller i en natbus, af den latterlige grund at der åbenbart er hul i mine bukselommer! Det er noget fucking shit, da jeg har ALLE mine kontakter både til firma og venner/bekendte i den skide telefon - udover at der naturligvis skal købes en ny. Nu håber jeg for alt i verden at den er fundet og smidt ind et sted hvor jeg snart kan hente den, ellers er det satme bad shit. :/
Jeg sidder og bander lidt for mig selv. I tirsdags løftede jeg forkert og fik ondt i ryggen, igennem ugen er det blevet værre og værre - og nu kan jeg dårligt gå rundt fordi det gør så pisseondt.
Det kunne tyde på at jeg må holde et par sygedage.
Sidder og læser til mundtlig eksamen (skal op i morgen formiddag) og er ekstremt nervøs, plejer jeg ellers aldrig. Men lige nu slapper jeg af med lidt te og chokolade.
Apropos læse (jeg kan det der med elegante overgange), så vil jeg lige anbefale siden www.bookmania.dk - den er stadig i introfasen, men er en side dedikeret til bøger og diskussion deraf, noget der har manglet i lang tid. Kig ind og bidrag lidt til forummet.
Egen beskrivelse fra chart.dk: "Litteratur, debat og diskussion. BookMania ønsker at etablere et samlingssted for litterært interesserede på alle niveauer. Siden består af nyheder, guide gennem onlineforhandlere og ikke mindst et forum og muligheden for oprettelse af læseklubber."
Den er lavet af ks herfra, godt initiativ :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#161 Bony 18 år siden
Jeg sidder også med samfunds artikler og bøger der skal terpes inden mandag. Simpelthen en skod måde at bruge sin lørdag aften/nat på..
Forresten tog jeg lige et billede den anden dag som jeg er sikker på vil falde i Bæverens smag. Vores æsel folede den anden dag og fangede lige et sødt øjeblik med den lille ny. Og det er sgu svært ikke at falde for sådan en størrelse ska' det lige siges.. :D
Donkeykong og mor!
#162 dyg 18 år siden
Startede med at stå op kl. 6:30 for at tage ind på vores softball-bane, hvor jeg skulle hjælpe til og være dommer ved et juniorstævne. Omkring middag måtte jeg så tage derfra for at hjælpe en ven med at flytte, hvilket tog indtil kl. 17. Efter et kort smut hjem, indeholdende et dejligt bad, stod den på poker i hyggeligt selskab, og det har så varet indtil nu, hvor jeg lige er kommet hjem.
I morgen kommer til at gå med tøjvask og sofa-ligning. Men nu vil jeg ind på sofaen og se Le Mans.
#163 dolphinfriendly 18 år siden
#164 filmz-Kadann 18 år siden
Det kunne tyde på at jeg må holde et par sygedage.
#165 cyberzed 18 år siden
#164 Fys/Kiropraktor :)
#166 DarkLight 18 år siden
#167 filmz-Kadann 18 år siden
Bare dårlig ryg :)
#168 lagoni 18 år siden
Apropos læse (jeg kan det der med elegante overgange), så vil jeg lige anbefale siden www.bookmania.dk - den er stadig i introfasen, men er en side dedikeret til bøger og diskussion deraf, noget der har manglet i lang tid. Kig ind og bidrag lidt til forummet.
Egen beskrivelse fra chart.dk: "Litteratur, debat og diskussion. BookMania ønsker at etablere et samlingssted for litterært interesserede på alle niveauer. Siden består af nyheder, guide gennem onlineforhandlere og ikke mindst et forum og muligheden for oprettelse af læseklubber."
Den er lavet af ks herfra, godt initiativ :)
#169 filmz-Kadann 18 år siden
#170 Benway 18 år siden