Da filmen var overstået, testede jeg lige lidt frem og tilbage mellem DD og DTS lydsporet og der er ingen tvivl om at DTS-sporet bliver afspillet i fuld bitrate. Jeg kunne høre tydelig forskel mellem de to spor, bl.a. er der meget mere bund i DTS-sporet, så nu kan jeg sgu drage nytte af DTS-spor, selvom jeg "kun" har stereo.. niceness :D
Græspollen: 202 = Endnu en dag med løbetud og kløen i øjnene. Tog en ny pille Aerius igår og den virkede lidt bedre end andre, som jeg er blevet døsig af. Tilgengæld er bivirkningen for mig hovedpine :(
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#35: "Skønt". Og jeg skal syd for Køge for at se min bror spille fodbold. Udover pollenallergien lider jeg af et syndrom, der giver mig kronoske migræne - især i skarpt lys.
Sidder og slapper lidt af inden jeg skal ud og træne. Har holdt en ufrivillig pause på grund af sygdom den sidste uges tid, så det skal blive godt at komme igang igen. Senere skal jeg rette et par opgaver, spille lidt wow og besøge mine forældre.
#36 Jeg har faktisk også haft meget slemme migræne anfald før i tiden, og jeg får det stadig lidt i stærk sollys. Da jeg var barn kunne det gøre mig sengeliggende i lange perioder.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
#31 dyg 18 år siden
#32 filmz-Bruce 18 år siden
#33 filmz-Kadann 18 år siden
Da filmen var overstået, testede jeg lige lidt frem og tilbage mellem DD og DTS lydsporet og der er ingen tvivl om at DTS-sporet bliver afspillet i fuld bitrate. Jeg kunne høre tydelig forskel mellem de to spor, bl.a. er der meget mere bund i DTS-sporet, så nu kan jeg sgu drage nytte af DTS-spor, selvom jeg "kun" har stereo.. niceness :D
#34 filmz-Narniabæver 18 år siden
#35 filmz-Bruce 18 år siden
#36 JannikAnd 18 år siden
Man burde tage i biffen...
#37 inflector 18 år siden
Sidder og slapper lidt af inden jeg skal ud og træne. Har holdt en ufrivillig pause på grund af sygdom den sidste uges tid, så det skal blive godt at komme igang igen. Senere skal jeg rette et par opgaver, spille lidt wow og besøge mine forældre.
#38 filmz-Bruce 18 år siden
#39 JannikAnd 18 år siden
#38: Niks!
#40 Benway 18 år siden