Er stor smilende på vej i seng. Real er lige blevet spansk mester :o) Der skal pyntes op på min Barca-kollegas kontor i morgen tidlig og jeg er da heller ikke for fin til at svine hovere all day long. Dresscode my bare... i morgen kommer jeg i min Real-trøje ;o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Jeg skulle lige til at drikke hjernen ud, efter jeg lige har fået et 11-tal for en temmelig hård eksamen (sammenfat 900 siders uopgivet japansk tekst til en 10-siders opgave på en uge), da jeg fik et opkald om et tolkejob i morgen tidlig.
Slår ikke de 11- og 13-taller du slynger om dig, men jeg har lige fået 2*10 til mundtlig eksamen - de fleste er til eksamen her til eftermiddag (jeg var i formiddags, underviseren skal sidde der helt til kl 16.30), så tror jeg bare fejrer det med en gang træning og chokolade :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Træning først, så er det overstået - der er meget få ting bedre end at ligge udkørt og doven foran tv'et efter en times hård træning og så grovæde chokolade (eller hvad der ellers er i ens nærhed), det er den ultimative luksus :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Sidder på arbejde igen på 12 time efter at have været syg i weekenden og indhenter det forsømte - puuha nu må det snart være tid for noget take away dinner for jeg går videre med skriverierne !
#171 elwood 18 år siden
Ja og ellers så skal jeg vil til og se en film eller 2.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#172 wiseguy 18 år siden
Der skal pyntes op på min Barca-kollegas kontor i morgen tidlig og jeg er da heller ikke for fin til at svine hovere all day long. Dresscode my bare... i morgen kommer jeg i min Real-trøje ;o)
#173 filmz-Kadann 18 år siden
Sikker på at du har kigget på .com og ikke .dk? Så vidt jeg kan se, er de da til rådighed:
http://www.axelmusic.com/list?searchstring=superma...
#174 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#175 mr gaijin 18 år siden
Ak ja, en enkelt øl må det vel blive til :)
#176 lagoni 18 år siden
#177 mr gaijin 18 år siden
Men er det ikke bedst først at spise chokolade og derefter træne? :P
#178 lagoni 18 år siden
Træning først, så er det overstået - der er meget få ting bedre end at ligge udkørt og doven foran tv'et efter en times hård træning og så grovæde chokolade (eller hvad der ellers er i ens nærhed), det er den ultimative luksus :)
#179 dyg 18 år siden
#180 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
Sidder på arbejde igen på 12 time efter at have været syg i weekenden og indhenter det forsømte - puuha nu må det snart være tid for noget take away dinner for jeg går videre med skriverierne !
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***