#191 Pint til at vente! Må vente på, at den rigtige Blu-Ray dukker op. Jeg har ikke i sinde at købe en afspiller, førend der ér en på markedet som kan dekode TrueHD og DTS-HD MA, samt understøtter profile 1.1 .
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Efter Shaun of the Dead og Hot Fuzz er det svært for mig ikke at læse pint på engelsk og derfor som noget positivt ... du ved, "pint and pig snacks"-agtigt ...
Det er den eneste måde, man burde være "pint" på ... :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
# 190 Ja, det er en dejlig koncert. Ham som gav mig de andre musik dvd'er i den anden tråd, lånte mig Springsteen 2 CD+DVD udgivelsen i sidste weekend og vil tro at den bliver rigtig flot på Blu-Ray dvd'en rykkede nemlig rigtig godt :)
Sidder og more mig lidt over det her fra Death Proof (som i Danmark og resten af Europa blev vist i den forlængede udgave)
Men i USA fik de den korte udgave, som havde lidt ændringer
Alt den snak om det med Missing reel i Grindhouse, well det viser sig at i Death Proof var en af tingene Lap Dance scenen med Vanessa Ferlito, lige da scenen sku igang kom skiltet med Missing Reel, og filmen gik videre uden at vise den.
haha Tarantino is a Cruel man 8-)
Og så er det da rart lige at høre at Kurt heller ikke var tilfreds med opdelingen af filmene.
#191 DarkLight 18 år siden
#190, pint?
#192 filmz-Bruce 18 år siden
#193 rockysds 18 år siden
#194 evermind 18 år siden
Det er den eneste måde, man burde være "pint" på ... :)
#195 filmz-Bruce 18 år siden
#196 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#197 elwood 18 år siden
HD... need.. it...
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#198 evermind 18 år siden
"Do you know my poetry?" :)
#199 filmz-Bruce 18 år siden
#200 elwood 18 år siden
Men i USA fik de den korte udgave, som havde lidt ændringer
Alt den snak om det med Missing reel i Grindhouse, well det viser sig at i Death Proof var en af tingene Lap Dance scenen med Vanessa Ferlito, lige da scenen sku igang kom skiltet med Missing Reel, og filmen gik videre uden at vise den.
haha Tarantino is a Cruel man 8-)
Og så er det da rart lige at høre at Kurt heller ikke var tilfreds med opdelingen af filmene.
mini spoiler for dem der ikke har set filmen Link
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"