Har nu hørt lidt karakterer fra de andre, de fleste har fået 11/10 og et enkelt 13-tal er også givet - jeg er da stadig glad for mit 10-tal, men det er nu lidt 'sejere' når man er en af de få :) Nå, men nu blev chokoladespisningen erstattet af ldit rødvinsdrikning i aften i stedet, må hellere få lavet mad.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Har endelig fået smidt de "gamle" kabler på mit system igen. Købte et nyt midlertidigt, indtil jeg får fikset problemerne med de kabler, som er blevet væk og et nyt HDMI kabel idag. Har lige kalibreret lyden og for første gang i 3 måneder, har jeg set billedet OG hørt tilhørende lydspor! Abstinenserne er væk!!! Og noget ER der sket med den firmware opgradering jeg foretog på min receiver, for det lyder aldeles hamrende godt, allerede efter første auto-kalibrering og den nye sub gør sit arbejde :) Matrix lyder fantastisk og Planet Earth er jo for vild, når der er lyd til!!!
Nu vil jeg ned og se film og høre lyd og så regner jeg med, at de tidligere aflyste invitationer, snart kommer i stand igen!!!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Sidder og ser for gud ved hvilen gang Bruge Springsteen klippet på US Store på min PS3. Kvaliteten er utrolig. Jeg skal så meget have den Bluray.
"The concert captures the band during the finale of its multi-leg 2006 tour. The Word Magazine (UK) said of a concert on this tour, "I have never, make that NEVER, seen a show better than the one mounted by Bruce Springsteen and his (Sessions) band." The Washington Post declared, "It was the best live show I've seen in at least five years. (And I've seen a few.)" Documented with nine cameras, the concert was filmed in High Definition (HD) and the Blu-ray Disc features a master-quality uncompressed surround sound mix."
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#181 lagoni 18 år siden
#182 lagoni 18 år siden
#183 filmz-Bruce 18 år siden
#180 God arbejdslyst du gamle :)
Har endelig fået smidt de "gamle" kabler på mit system igen. Købte et nyt midlertidigt, indtil jeg får fikset problemerne med de kabler, som er blevet væk og et nyt HDMI kabel idag. Har lige kalibreret lyden og for første gang i 3 måneder, har jeg set billedet OG hørt tilhørende lydspor! Abstinenserne er væk!!! Og noget ER der sket med den firmware opgradering jeg foretog på min receiver, for det lyder aldeles hamrende godt, allerede efter første auto-kalibrering og den nye sub gør sit arbejde :) Matrix lyder fantastisk og Planet Earth er jo for vild, når der er lyd til!!!
Nu vil jeg ned og se film og høre lyd og så regner jeg med, at de tidligere aflyste invitationer, snart kommer i stand igen!!!
#184 Bates 18 år siden
#185 intak 18 år siden
Stort tillykke !!
#186 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
Carol har kontaktet både US Post og forsikringsselskabet og arbejder på en løsning.
# 184 Ja, det er jo altid en dejlig nyhed at få - Tillykke :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#187 Bates 18 år siden
Tak tak...ja det er da cool :)
#188 DarkLight 18 år siden
Kvaliteten er utrolig. Jeg skal så meget have den Bluray.
"The concert captures the band during the finale of its multi-leg 2006 tour. The Word Magazine (UK) said of a concert on this tour, "I have never, make that NEVER, seen a show better than the one mounted by Bruce Springsteen and his (Sessions) band." The Washington Post declared, "It was the best live show I've seen in at least five years. (And I've seen a few.)" Documented with nine cameras, the concert was filmed in High Definition (HD) and the Blu-ray Disc features a master-quality uncompressed surround sound mix."
#189 wiseguy 18 år siden
#190 filmz-Bruce 18 år siden
#188 Goddammit, hvor kan jeg ikke vente med den koncert .... men jeg er pint :(