Hvad synes du blev sommerens vildeste og mest spændende actionbrag? For der var jo pænt mange - bl.a. Spider-Man 3, Pirates of The Caribbean 3, Die Hard 4, Transformers og The Bourne Ultimatum...
Men hvilken af disse synes du klarede sig bedst?
Mit bud ville være enten Bourne eller Die Hard, men ved ikke hvilken film af dem, der er bedst. Desuden var jeg faktisk en af dem, der fandt SM3 langt bedre end Transformers. :)
Mit bud: The Bourne Ultimatum eller Die Hard 4.0 Mest skuffende: Transformers
Hvad med jer? ;)
Oasis' nye album "Dig Out Your Soul" ude i oktober 2008
Jeg er sgu temmelig enig med Scarface!! Synes også Bourne gav mig den bedste action oplevelse. Die Hard var sgu også en god action-tur. Ang. Transformers var jeg egentlig godt underholdt, men havde forventet mere.
Så for at gøre en lang historie kort....samme bud som Scarface! (?)
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
"The Bourne Ultimatum" helt klart. Udover den lidt skuffende slutning, var jeg kanonunderholdt. Retfærdigvis skal det siges, at af de "store" actionbrag har jeg derudover kun set Spider-Man 3 og PotC3, hvoraf Spider-Man var jævnt skuffende (how could you mess this up Raimi?), og PotC3 var udmærket underholdning uden at være det helt store, selvom den var utrolig flot at se på.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Die Hard 4 var simpelthen så forrygende underholdning. At John Mclaine er tilbage, må være det største der er sket til sommer. Og siden jeg ikke er helt med på Bourne-bølgen, bliver Die Hard min favorit
Selvom den strengt taget næppe kan kaldes et actionbrag, så var "Death Proof" den film med de actionscener jeg var mest betaget af denne sommer. Ellers så nød jeg også "Die Hard 4.0".
Den værste var uden tvivl "Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer". Hold op hvor var den frygtelig.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
#1 filmz-Scarface 18 år siden
Hvad synes du blev sommerens vildeste og mest spændende actionbrag? For der var jo pænt mange - bl.a. Spider-Man 3, Pirates of The Caribbean 3, Die Hard 4, Transformers og The Bourne Ultimatum...
Men hvilken af disse synes du klarede sig bedst?
Mit bud ville være enten Bourne eller Die Hard, men ved ikke hvilken film af dem, der er bedst. Desuden var jeg faktisk en af dem, der fandt SM3 langt bedre end Transformers. :)
Mit bud: The Bourne Ultimatum eller Die Hard 4.0
Mest skuffende: Transformers
Hvad med jer? ;)
#2 Guts 18 år siden
MEN
Jeg er sgu temmelig enig med Scarface!! Synes også Bourne gav mig den bedste action oplevelse. Die Hard var sgu også en god action-tur. Ang. Transformers var jeg egentlig godt underholdt, men havde forventet mere.
Så for at gøre en lang historie kort....samme bud som Scarface! (?)
#3 Patriarch 18 år siden
Resten skuffede.
#4 filmz-Bruce 18 år siden
#5 rockysds 18 år siden
Udover den lidt skuffende slutning, var jeg kanonunderholdt.
Retfærdigvis skal det siges, at af de "store" actionbrag har jeg derudover kun set Spider-Man 3 og PotC3, hvoraf Spider-Man var jævnt skuffende (how could you mess this up Raimi?), og PotC3 var udmærket underholdning uden at være det helt store, selvom den var utrolig flot at se på.
#6 dyg 18 år siden
#7 filmz-Godzilla 18 år siden
Og siden jeg ikke er helt med på Bourne-bølgen, bliver Die Hard min favorit
#8 Benway 18 år siden
Den værste var uden tvivl "Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer". Hold op hvor var den frygtelig.
#9 Pytter 18 år siden
Fed Film!
#10 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"