Gravatar

#1 filmz-Webwolf 16 år siden

Hej,

Hvad er jeres syn på Uwe Boll, filminstruktøren som har laver bl.a. Bloodrayne, Dungeon Siege, Postal og House of the Dead?

Personligt kan jeg ikke lide det faktum at han har lavet filmen Bloodrayne (hvor handlingen foregår i middelalderen).
I spillet Bloodrayne foregår handlingen i 1930'erne hvor man slås mod nazister og mutanter. Det var en stor skuffelse for mig at se en film hvor hele ideen er fjernet.

Lidt i stil med et kinderæg, hvor indholdet er fjernet.
Gravatar

#2 Kruse 16 år siden

Det er sjovt at høre Uwe Boll's udtalelser, men jeg kan sgu' ikke se hans film i mere end 10 minutter ad gangen uden at få hovedpine. De er simpelthen forfærdelige. Jeg har i alt set lidt af House of the Dead, og det er min rekord med Uwe Boll film :)

Selvom at der findes dårligere instruktørere, så er Uwe Boll den mest mediedækkede og mest kendte, men han er absolut ikke kendt for gode film.

Hvis du indtil videre kun har set Bloodrayne, så stop der. Der er ikke mere at komme efter ved Uwe Boll, og du gør dig selv en tjeneste ved at holde dig væk :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#3 chandler75 16 år siden

# 1 Filmz-tråden er primært til ting, der omhandler sitet, så tråde om film osv. skal helst postes under fx. Tagwall :)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#4 duuk74 16 år siden

Har i som admins, så ikke muligheden for at flytte tråden til det korrekte underforum?
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#5 chandler75 16 år siden

# 4 Kun de admins, der roder med teknik, og de holder ferie :)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#6 MOVIE1000 16 år siden

#5 ferie haahhaha fra internettet
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#7 Spanner 16 år siden

#1 En fordel med vampyrfilm er jo, at man kan bruge karaktererne i forskellige tidaldre. Hvis du ser Bloodrayne 2 har du fornøjelsen af at se hende slås med Billy The Kid i det vilde vesten.

Jeg har tidligere nævnt, at jeg har det lidt med Dr. Bolls film som med større trafikuheld: Det er ikke rart at se på, men jeg kan alligevel ikke lade være med lige at kigge. Dog vil jeg ikke karakterisere hans film som "guilty pleasure". For det første er der sjældent noget pleasure ved at se dem (ud over en mindeværdig scene i Bloodrayne) og for det andet ville jeg ikke kunne holde ud at se nogen af dem en anden gang.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#8 natterjack 16 år siden

Hvis nogen har givet spil-til-film konverteringer et dårligt ry, må det være Hr. Boll, og det er sgu ærgerligt. På den anden side er det jo et begrænset antal mennesker, der har set hans film, så kan være det ikke har haft den store indflydelse alligevel... Dertil kommer hans ekstreme arrogance, han mener jo selv han er en genial instruktør, og det er publikum den er gal med.
Gravatar

#9 Bohemian 16 år siden

Han finacierer sine film med Naziguld !
Free in serenity.
Gravatar

#10 akerman 16 år siden

Det kan snart ikke give anledning til yderligere diskussion hvorvidt han laver ringe film, for det gør han.

Det der interesserer mig, er hvor han skaffer penge til filmene fra? Hvem gider finansiere dem? Og hvordan får han de kendte skuespillere med på dødsejlerne?

Skriv ny kommentar: