Pas på med det der med håndleddet. Jeg har selv haft store problemer med både brug af mus og meget tastearbejde, simpelthen fordi arbejdet var for ensformigt.
Det er gået så vidt at jeg i dag bruger et "spassertastatur" og trackball, for at belaste mine håndled mindst muligt.
Et besøg af en ergoterapeut er heller ikke helt tosset, hvis du ikke har forsøgt det, så du får stillet skærm o.s.v. rigtigt i forhold til hvordan du sidder.
#91 - Nu skal du lige passe på. Der er ikke noget "spasser" ved et natural keyboard. Jeg har ganske frivilligt brugt MS Naturals siden 1999, og gør det stadigvæk med største velbehag. Det bedste MS-produkt til dato.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Mine ansigtslammelser er snart så godt som væk, så jeg er en vældig tilfreds mand/knægt/fyr/etc. Bare for at smide et positivt indlæg i denne morbide tråd... :-)
Har dog forstrukket min højre fod på en mærkværdig måde og det er en kende irriterende...
Jeg er bestemt glad for mit tastatur i dag, men jeg forholder mig nu retten til at kalde det spassertastatur alligevel, da det er noget jeg er begyndt at kalde det, efter jeg selv har fået et. ;)
Jeg har en fin svedig skinne på højre pegefinger, som skal bæres et par uger, for at se om knoglen ikke kan vokse ordentligt sammen, så jeg er fri for de irriterende smerter.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Jeg har lidt ondt i en tå i dag, ellers er der ikke så meget i vejen. Det bliver der så lørdag, for vi skal dyrke sport i arbejdstiden fredag, som en slags teambuilding, og jeg har ikke fået motion siden 9. klasse. Jeg har glemt hvad det er, og forventer store smerter lørdag.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
lige bleven færdig med en irri forkølelse. har ondt i lænden. har ondt i mit højre håndled som jeg brækkede for 8 år siden eller noet, tror aldrig det blev helet ordenligt, ku være man sq gøre noet ved det... prøver at tabe mig lidt, men spiser for meget og for dårligt jeg hader mit hår ...og ja, så sveder jeg også for meget!
Damn jeg har ondt i lænden. Det startede mandag, og det bliver værre og værre. Var ellers på kursus igår med cand.pæd.psyk. Anette Skriver om kroniske smerter, hvilket nok var noget af det bedste kursus jeg har været på. Hun er sindsyg (!) dygtig, og havde bare så meget kontrol over sine power points. Sjov og faglig suværen. Se hende, hvis i får chancen.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#91 filmz-Kadann 19 år siden
Pas på med det der med håndleddet. Jeg har selv haft store problemer med både brug af mus og meget tastearbejde, simpelthen fordi arbejdet var for ensformigt.
Det er gået så vidt at jeg i dag bruger et "spassertastatur" og trackball, for at belaste mine håndled mindst muligt.
Et besøg af en ergoterapeut er heller ikke helt tosset, hvis du ikke har forsøgt det, så du får stillet skærm o.s.v. rigtigt i forhold til hvordan du sidder.
#92 dyg 19 år siden
#93 McPeter 19 år siden
Har dog forstrukket min højre fod på en mærkværdig måde og det er en kende irriterende...
#94 filmz-Kadann 19 år siden
Hver sin smag. :)
Jeg er bestemt glad for mit tastatur i dag, men jeg forholder mig nu retten til at kalde det spassertastatur alligevel, da det er noget jeg er begyndt at kalde det, efter jeg selv har fået et. ;)
#95 dyg 19 år siden
#96 davenport 19 år siden
Det bliver der så lørdag, for vi skal dyrke sport i arbejdstiden fredag, som en slags teambuilding, og jeg har ikke fået motion siden 9. klasse. Jeg har glemt hvad det er, og forventer store smerter lørdag.
#97 chronaden 19 år siden
har ondt i lænden.
har ondt i mit højre håndled som jeg brækkede for 8 år siden eller noet, tror aldrig det blev helet ordenligt, ku være man sq gøre noet ved det...
prøver at tabe mig lidt, men spiser for meget og for dårligt
jeg hader mit hår
...og ja, så sveder jeg også for meget!
ps. og blev bidt af en iller for 2 år siden!
#98 jessup 19 år siden
#99 davenport 19 år siden
Var ellers på kursus igår med cand.pæd.psyk. Anette Skriver om kroniske smerter, hvilket nok var noget af det bedste kursus jeg har været på.
Hun er sindsyg (!) dygtig, og havde bare så meget kontrol over sine power points. Sjov og faglig suværen.
Se hende, hvis i får chancen.
#100 dyg 19 år siden