sidder med feber i dag og stener. er lige kommer hjem fra arbejde og kan nu se frem til halvanden dags weekend.... heldigvis har jeg så tre dage næste uge....
En anden god ting omkring Iskiasnerven: Tøm de baglommer... Det er en dræber for en ryg, at gå eller sidde på sin pung hvis man ofte har lidt ballade med ryggen.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Tak for de mange gode råd (især #78 - mange tak!!), jeg er allerede begyndt at følge dem! :) "Sjovt" at lægernes svar på den slags smerte er en masse smerte stillende piller, uden at give gode råd. Istedet for bør de give flere gode råd og evt. forslag om øvelser og ikke kun ordinere en masse smertestillende...
To dage i træk oppe til 5 morgen er for meget i min alder! Så jeg fejler "træthed og dovenskab". Jeg ordinerer en film mod symptomerne. En film om dagen, holder lægen væk!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Har brugt hele natten på at brække mig, så jeg har næsten ikke fået sovet, behøver jeg så at fortælle jeg har en dræber af en hovedpine? Lige nu er det en katastrofe, at jeg tilsyneladende ikke har tænkt at det var nødvendigt at købe panodil'er..! Hvor dum kan man være..?!
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
#81 Martindan 19 år siden
#82 filmz-vassago 19 år siden
#83 dolphinfriendly 19 år siden
Tak for de mange gode råd (især #78 - mange tak!!), jeg er allerede begyndt at følge dem! :) "Sjovt" at lægernes svar på den slags smerte er en masse smerte stillende piller, uden at give gode råd. Istedet for bør de give flere gode råd og evt. forslag om øvelser og ikke kun ordinere en masse smertestillende...
#84 McPeter 19 år siden
#85 filmz-Bruce 19 år siden
To dage i træk oppe til 5 morgen er for meget i min alder! Så jeg fejler "træthed og dovenskab". Jeg ordinerer en film mod symptomerne. En film om dagen, holder lægen væk!
#86 Martindan 19 år siden
fejler syndromet nedtur i dag. synes bare.... det hele er noget lort og alt godt er uopnåeligt... bare enc crap dag.
#87 mini_jette 19 år siden
Det er mandag, ferien er slut... Hvordan i alverden kan det komme bag på dig at idag er en oplagt nedturs-dag?
#88 Martindan 19 år siden
#89 mini_jette 19 år siden
#90 Patriarch 19 år siden