#111 Nu taler jeg ligeså meget for at sidde derinde, og nyde et par gode øl i godt selskab, det er jo ligeså meget stemningen der gør oplevelsen til noget sepcielt
ellers må du jo byde mig på en porter engang, så jeg kan lære at smage rigtige øl ;-)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Ligger med feber og ondt i halsen. Har de sidste 10 dage også haft hold i nakken.
Min gamle bærbare er gået i sort (satte den til at gå i dvaletilstand og nu kan den ikke starte windows op. Hverken normalt eller i fejlsikret tilstand) og den nye bærbare har fået virus. Så kan den lære at beskytte sig.
#112 - I denne måned: stort, dog er meget af det til min far's fødselsdagsgave.
Men nu er det også slut, jeg må nøjes med det jeg har i køleskabet (samt de par kasser Ceres, der står ved siden af mig).. Altså med mindre jeg falder over Raasted's Imperial Stout og Nørrebro Bryghus' La Granja Stout, som jeg også gerne ville give min far.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Hovedpine og ondt i maven, sikkert foranlediget af stress og mandag morgen.. Generelt ondt i ryggen, men det plejer at være vejrrelateret.
Havde en sygedag i fredags, da min mave gik amok. Jeg ved ikke om det havde noget med det brunkål jeg spiste til aften at gøre, men det var noget forfærdeligt svineri!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Problemer med maven idag, må på wc'et hvert andet øjeblik. Så idag bliver dagen hvor jeg får set det sidste af X-files, det har også efterhånden taget noget tid :-)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
#111 dyg 19 år siden
#112 davenport 19 år siden
#113 filmz-herskegut 19 år siden
Nu taler jeg ligeså meget for at sidde derinde, og nyde et par gode øl i godt selskab, det er jo ligeså meget stemningen der gør oplevelsen til noget sepcielt
ellers må du jo byde mig på en porter engang, så jeg kan lære at smage rigtige øl ;-)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#114 cyberzed 19 år siden
#115 stefsims 19 år siden
Min gamle bærbare er gået i sort (satte den til at gå i dvaletilstand og nu kan den ikke starte windows op. Hverken normalt eller i fejlsikret tilstand) og den nye bærbare har fået virus. Så kan den lære at beskytte sig.
#116 dyg 19 år siden
Men nu er det også slut, jeg må nøjes med det jeg har i køleskabet (samt de par kasser Ceres, der står ved siden af mig).. Altså med mindre jeg falder over Raasted's Imperial Stout og Nørrebro Bryghus' La Granja Stout, som jeg også gerne ville give min far.
#117 Notional 19 år siden
#118 davenport 19 år siden
Generelt ondt i ryggen, men det plejer at være vejrrelateret.
Havde en sygedag i fredags, da min mave gik amok. Jeg ved ikke om det havde noget med det brunkål jeg spiste til aften at gøre, men det var noget forfærdeligt svineri!
#119 Bates 19 år siden
Så kan jeg passende forsætte min "Six Feet Under" maraton. (blev til 8 timer i går.)
#120 filmz-herskegut 19 år siden
Så idag bliver dagen hvor jeg får set det sidste af X-files, det har også efterhånden taget noget tid :-)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.