Eftersom det er "læseferie/efterårsferie" såe skal man jo være syg ( er altid syg, når jeg har ferie), i denne omgang er det noget ondt i halsen, tung i boldten... men så får jeg da set nogle af de film som endnu ikke har været gennem dvdmaskinen.. :)
#20 Jeg er helt enig med dig i hypen om onde kulhydrater (der iøvrigt ikke nødvendigvis har noget at gøre med atkins), men lidt sandhed er der i det og faktum er hvis man begrænser kulhydratindtaget fremfor proteinindtaget, taber man sig også nemmest. Det er protein og fiber der mætter mest, ikke kulhydrater. Og selvfølgeligt skal det være sund fornuft, men hvis langt de fleste skar ned på deres unødvendige sukkerforbrug, ville det løse vægtproblemet for dem. Problemet er netop, at for mange indtager flere kulhydrater end de kan nå at forbrænde, med usunde slik/drikke/mad vaner med for lidt protein og fiber.
Alt med måde, men hvis man skal igennem et forløb hvor man skal tabe sig, skal ens kost absolut ikke bestå af 60% kulhydrater!
kronisk smerte i højre fod. har haft den opereret før hvor smerten var væk i et lille års tid men nu er den kommet igen. tid til en ny tur under kniven tror jeg.
Migræne (dog ikke af den værste skuffe) af og til siden jeg var knejt.
Lige pt klager jeg mest over min finger, fik en baseball lige ind på den, det er nu ca fire uger siden, og den gør stadigvæk nas, så den står på lægebesøg på fredag.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#21 DarkLight 19 år siden
#22 filmz-jonasgr 19 år siden
'Cause I'm evil"
#23 filmz-Gulzilla 19 år siden
#24 dolphinfriendly 19 år siden
Alt med måde, men hvis man skal igennem et forløb hvor man skal tabe sig, skal ens kost absolut ikke bestå af 60% kulhydrater!
#25 Martindan 19 år siden
#26 Martindan 19 år siden
#27 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#28 dyg 19 år siden
Lige pt klager jeg mest over min finger, fik en baseball lige ind på den, det er nu ca fire uger siden, og den gør stadigvæk nas, så den står på lægebesøg på fredag.
#29 filmz-Bruce 19 år siden
#30 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***