Jeg blev sendt hjem fra arbejde, fordi de stadig mente jeg var syg! Hvad gør man ikke en mandag morgen? Så jeg ramte Netto på vej hjem, og handlede ind til en god, styrkende grønsagssuppe. Det var så middagsmaden. Til aften bryggede jeg en lasagne sammen, så man har egentlig fået fyldt op i hjørnerne i dag.... Fuck.. Nu kommer jeg til at tænke på, at der ligger en pizzarest fra igår i min taske.. Den skulle jeg have ædt på arbejde i dag.. Nå, den smider jeg ud i morgen. (Den var ellers god, den familiepizza med kød - tak HelmerJ!)
Nu arbejder jeg med vin, som jeg bilder mig ind, gør mig rask. (Den gør mig da i hvert tilfælde fuld om ikke andet!)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#201 filmz-ataris 19 år siden
#202 Scherlund 19 år siden
#203 davenport 19 år siden
Så jeg ramte Netto på vej hjem, og handlede ind til en god, styrkende grønsagssuppe. Det var så middagsmaden.
Til aften bryggede jeg en lasagne sammen, så man har egentlig fået fyldt op i hjørnerne i dag.... Fuck.. Nu kommer jeg til at tænke på, at der ligger en pizzarest fra igår i min taske.. Den skulle jeg have ædt på arbejde i dag.. Nå, den smider jeg ud i morgen. (Den var ellers god, den familiepizza med kød - tak HelmerJ!)
Nu arbejder jeg med vin, som jeg bilder mig ind, gør mig rask. (Den gør mig da i hvert tilfælde fuld om ikke andet!)
#204 filmz-melian 19 år siden
....
But why is the rum gone?!
#205 nakalay 19 år siden
#206 chronaden 19 år siden
#207 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#208 dyg 19 år siden
#209 Captain Vallo 19 år siden
*lækkert*
then why is my arse
the perfect height for kicking?