1/1 Fods sub med roastbeef menu fra Sunset Boulevard... Dyrt men smager godt :D
#20 har du nogensinde mødt stegelmann i virkeligheden? Han er da for vild købehavner... Fik hans autograf til premieren på digitalbif i Imperial her sidste år... Damn jeg havde aldrig forestillet ham så høj og snakke så københavnsk... Stegelmann på tv != stegelmann i virkeligheden... Han er nu stadig sej :D
Fik en gang grøn salat, og nu lidt pistacienødder til dessert. Imens jeg skovlede salaten ned fik jeg lige set de sidste par afsnit af P.I.S. og fik set ekstra materialet.
Mens jeg spiste så jeg det eneste rigtige til mad: News! Først napper jeg den på tv2 klokken 18:00, så den på Dr1 kl. 18:30, (så jeg ikke skal se ham homo'en snakke om de kendte), og slutter af med den klokken 19:00 på tv2! Det er TV !
Spiste tortilia-wraps med kød og salat!
---------------------------------------- Hail to the King, baby! -Ash billed af dvd-samling: http://www.absolute.cc/_borders/23_20a.jpg
hehe det ender snart med vi skal komme med opskrifter på mad velegnet til film, lidt ala. det Robert Rodriguez gør i xtra matrialet til Once upon a time in mexico 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Lasagnette efterfulgt af kanelgifler komplementeret med et ensemble af udpluk fra diverse koncert-dvd'er:
Dream Theater - Metropolis Evergrey - Live in Gothenburg Rush in Rio G3 - Live in Denver Threshold - Critical Energy
.. og så lige favoritscenerne fra Eastern Eyes nye udgave af Ong Bak med nyt lydspor.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Hjemmelavet Miso-suppe med shiitakesvampe og Chirashi-sushi hos min japanske kaerestes foraeldre ovenpaa den japanske Nouvelle Vague film "Getsuyoubi no Yuka" ("Yuka on mondays", instr. Nakahira Kou, Kaga Mariko i hovedrollen), som jeg ville promovere til doede her paa sitet, hvis der fandtes en version med engelske undertekster. Life in Tokyo is great :)
#21 Skum 19 år siden
#20 har du nogensinde mødt stegelmann i virkeligheden? Han er da for vild købehavner... Fik hans autograf til premieren på digitalbif i Imperial her sidste år... Damn jeg havde aldrig forestillet ham så høj og snakke så københavnsk... Stegelmann på tv != stegelmann i virkeligheden... Han er nu stadig sej :D
#22 cyberzed 19 år siden
#23 filt 19 år siden
#24 Martindan 19 år siden
"Don Ø affæren" - hold kæft Don Ø styrede i det afsnit!! genialt!
#25 filmz-Kaffekongen 19 år siden
Spiste tortilia-wraps med kød og salat!
Hail to the King, baby! -Ash
billed af dvd-samling: http://www.absolute.cc/_borders/23_20a.jpg
#26 evermind 19 år siden
#27 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#28 filmz-yoshimura 19 år siden
Lasagnette efterfulgt af kanelgifler komplementeret med et ensemble af udpluk fra diverse koncert-dvd'er:
Dream Theater - Metropolis
Evergrey - Live in Gothenburg
Rush in Rio
G3 - Live in Denver
Threshold - Critical Energy
.. og så lige favoritscenerne fra Eastern Eyes nye udgave af Ong Bak med nyt lydspor.
#29 mr gaijin 19 år siden
#30 cyberzed 19 år siden