Tak til CyberZed og Tiny. Jeg fulgte rådene med gulerødder, rød og grøn peber, og rasp oven på. Det blev helt godt, og heller ikke så usund, som den kunne blive. (Erstat førnævnte med pølser og bacon ;) samt beca-sovs)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
# 113. Godt, at jeg kunne hjælpe. Skulle det være en anden gang :) Nu er det jo snart jul, så sig endelig til hvis du mangler småkageopskrifter... eller opskrifter på en masse underligt sønderjysk julemad ;)
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
#114 Jeg er også leverancedygtig i småkage opskrifter her til jul :) plejer at bage 500+ småkager, så der er glæde på arbejdet det meste af december måned.
Min farmor er desværre død i år. Noget af det vigtigste var at gemme opskrifterne, som min faster er ved at samle til en lille (STOR) bog med alle hendes specialiteter. Min farmor kunne hverken lugte eller smage, men hun var alligevel fantastisk i et køkken.
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Jeg tager altid over til min faster til juletid, og bager klejner, som jeg så får med hjem, det er en fast tradition, og de slår dem man kan købe diverse steder, der er intet bedre end hjemmebag, hvilket også er grund til jeg er modstander af færdigbag produkter.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#111 dyg 20 år siden
#112 filmz-ataris 20 år siden
#113 davenport 20 år siden
Jeg fulgte rådene med gulerødder, rød og grøn peber, og rasp oven på. Det blev helt godt, og heller ikke så usund, som den kunne blive. (Erstat førnævnte med pølser og bacon ;) samt beca-sovs)
#114 tiny 20 år siden
#115 stefsims 20 år siden
#116 davenport 20 år siden
#117 cyberzed 20 år siden
#118 tiny 20 år siden
#119 elwood 20 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#120 cyberzed 20 år siden
#119 Jeg ærger mig stadig over jeg ikke fik min mormors opskrift på klejner for det var helt i top...mener der var noget appelsinskal osv i.