Gravatar

#151 nakalay 20 år siden

#149 En eviggyldig sandhed.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#152 evermind 20 år siden

Nissearm?! Lyder som et eller andet afskyeligt, der sniger sig ud af den forkerte ende efter en julefrokost... :)

Nå, men hvorom alting er står den på barbecue wings og pommes frites i aften. Ikke det vilde, men vi kan ikke alle have en Nikolaj Kirk i maven, og har man ikke det, må man nøjes med barbecue wings og pommes frites. I maven.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#153 lagoni 20 år siden

Jeg fik kyllingelår med bulgur. Simpelt, men godt. Kom til at købe æbleskiver i dag (vejret indbød til det), så de skal nok smages senere.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#154 filmz-yoshimura 20 år siden

Et besøg på McD. Der røg et par cheeseburgere i posen til den lange togtur hjem. Så er det jo godt, man har en bærbar, så man kan spille Football Manager på vejen ;o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#155 Martindan 20 år siden

#154 - jeg tog nu og købte mig et Basserne Special..... Sjanten er stadig genial...
for cryin' out loud......
Gravatar

#156 davenport 20 år siden

Evermind:

Nissearm
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#157 evermind 20 år siden

Hehe, jeg frygtede det værste, men du er sluppet relativt pænt fra det. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#158 Captain Vallo 20 år siden

Farsfyldte squash til aften i går... og til frokost i dag.
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?
Gravatar

#159 davenport 20 år siden

Biksemad med æg. Endelig noget normalt mad i kantinen, istedet for udstoppede rødkål, med pebermynte majs og marineret marsvin, eller hvad det nu er de sælger af underlige ting. (cirkusdyr og aske!)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#160 dyg 20 år siden

#159 - Havde jeg været på arbejde til frokost, havde jeg også fået biksemad. Det er måske store biksemaddag
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: