Igår, den stod på miraculi lasagne, med en karton monay sovs, oven i becahmel sovsen.. lidt eksperimenterende, men det var nok den bedste lasagne jeg har fået i mange år :)
Kan jeg helt klart kun anbefale!
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
I går??? To mundfulde lasagne efter arbejde kl 2130. Så ringer kæresten og snakker i en time... og voilá!!! Så har man kold lasagne lige til at smide ud, fordi man skal i seng om ikke så længe... ØV ØV :P
"I'm gonna say the same thing any man with two penises says when his tailor asks him if he dresses to the right or left."
#77 Det hedder "ring lige igen om 10 min så har jeg fået spist"
I aften tror jeg at jeg skal have mig en skive af en tilfældig okse med noget let ristet rødløg, grøn peber og et eller andet ekstra tilbehør til. Det hele i anledningen af at jeg får nyt køleskab (har manglet et siden torsdag).
en dåse flåede hakkede tomater i en skål med olie. Deri en dåse puré, og en ordentlig omgang hvidløg og oregano - salt og peber. En teske sukker og så skal det blandes, gerne blendes.
Det er også godt til at putte på pizzabunden!
God f.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#71 filmz-herskegut 19 år siden
Men nu beskrv du jo ikke hvordan du lavede sovsen!!
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#72 DarkLight 19 år siden
Hvis det er for kedeligt, kan man, med succes, smide en halv Bornholm blåskimmel i.
#73 cyberzed 19 år siden
#74 filmz-Wacker 19 år siden
http://www.samarit.dk
#75 davenport 19 år siden
Middag på Bones..
#76 filmz-herskegut 19 år siden
Kan jeg helt klart kun anbefale!
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#77 filmz-incubus 19 år siden
#78 cyberzed 19 år siden
I aften tror jeg at jeg skal have mig en skive af en tilfældig okse med noget let ristet rødløg, grøn peber og et eller andet ekstra tilbehør til. Det hele i anledningen af at jeg får nyt køleskab (har manglet et siden torsdag).
#79 davenport 19 år siden
Så kan man gå og snuse i det en hel dag :)
#80 davenport 19 år siden
en dåse flåede hakkede tomater i en skål med olie. Deri en dåse puré, og en ordentlig omgang hvidløg og oregano - salt og peber.
En teske sukker og så skal det blandes, gerne blendes.
Det er også godt til at putte på pizzabunden!
God f.