Som endnu et led i min research til mit Bachelor projekt, ville det være fedt at se hvad Filmz brugere forbinder med danske film! Det kan være billeder fra en film, logoer, trailere, underholdning til et awardshow osv. Håber i har lyst til at dele!
Danske film - jamen det kan da være alt lige fra din yndlingsscene i Baronessen på Tankstationen til Mads Mikkelsen der får tæsk i Pusher. Det kan også være hvad du forbinder med at se en dansk film - en bestemt biograf, popcorn - eller Dansk Reklame Films nye eller gamle fanfare. Der er frit valg på alle hylder.
Tænker at det er en sjov og lidt anderledes måde at finde frem til en følelse hos en bred gruppe mennesker om Danske Film.
Nej. Anmeldelserne var også lidt lunkne, var de ikke? Men først og fremmest føler jeg mig ikke tiltrukket af traileren eller historien. Hvordan bedømmer du selv filmen?
#1 LaGnoo 12 år siden
På forhånd tak!
#2 Skeloboy 12 år siden
#3 LaGnoo 12 år siden
Tænker at det er en sjov og lidt anderledes måde at finde frem til en følelse hos en bred gruppe mennesker om Danske Film.
=)
#4 Nicki52 12 år siden
#5 BN 12 år siden
Kedsomhed. Absolut kedsomhed. ... Bortset fra Winterbergs 'Festen' og til en vis grad også Olsen-banden-filmene.
#6 MMB 12 år siden
Har du set Vinterbergs Submarino?
#7 Richard Burton 12 år siden
Fy og Bi
Karl Stegger i en sengekantsfilm
Ole Søltoft i en sengekantsfilm ... hvor Karl Stegger er med!
#8 BN 12 år siden
Nej. Anmeldelserne var også lidt lunkne, var de ikke? Men først og fremmest føler jeg mig ikke tiltrukket af traileren eller historien. Hvordan bedømmer du selv filmen?
#9 elwood 12 år siden
Hmm er det dig som har sendt et request til Nordisk Film om at få dem genudgivet i HD!?
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#10 Richard Burton 12 år siden