Så længe jeg har samlet DVD's, har jeg haft en vane med at købe ting som alle har skamrost og som man sån set næsten, med garanti ved man vil kunne lide.
Fx, ligger jeg inde med og har ejet længe nu uden at have set:
Band of Brothers Lonesome Dove I, Claudius Wild at Heart Lost Highway Gone with the Wind Sunset Boulevard The Phantom of the Opera Being Julia Irréversible Broken Flowers The Man Who Would Be King Stalingrad Closer Robots Dr. Strangelove Amadeus Spartacus Casablanca
Det er alle film/serier jeg med vilje har købt og "gemt" sådan, at jeg altid vil have en uberfilm at sætte på og opleve for første gang, på en kold vinterdag eller lignede. :)
Nogle af jer herinde der gør det samme, eller er jeg den eneste med viljestyrke nok til sådan noget? ^^
Jeg køber en del film, uden at have set dem i forvejen, men jeg gemmer dem ikke til en kold vinterdag eller lign. Det eneste tidspunkt jeg har gjort noget i den retning, var med "The Lord of the Rings", hvor jeg besluttede mig for at vente med at se extended edition af alle tre film, indtil "The Return of the King" var udkommet, så jeg kunne se de tre film i træk.
Jeg er rigtig dårlig til at gemme gode film. Jeg kaster mig som regel over dem hvis jeg overhovedet har tid til det og mulighed for det. Med tiden har jeg dog lært at styre mig en anelse. Lige nu har jeg et par Kurosawa film liggende til nogle gode dage, hvor jeg har tid og overskud til at sætte mig ned i fred og ro med en kop the og nyde dem.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Jeg har en tendens til at optage film fra fjernsynet, som jeg er længe om at få set. Det er især DRs filmperler, der ligger og venter, fx Bloody Sunday, Tal Til Hende & Yi Yi
På dvd: Kim Ki-duk: The Isle & Forår, Sommer... Tarantino: Kill Bill & Reservoir Dogs (har boxen) ALT ekstramaterialet på LOTR Extended Editions, især kommentarsporene...
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Jeg mangler stadig at få set alle 3 LOTR SE i rækkefølge. DET har jeg gemt til en kold (og lang) vinterdag.
Snart er jeg færdig med anden sæson af Carnivale, og så kommer den nok lidt på hold, indtil en anden vinterdag, hvor jeg påtænker at se hele serien ud i ét.
Men, da jeg derudover har en tendens til at købe DVD'er jeg har hørt godt om, så ligger der en større stak og venter, deriblandt: * Hudson Hawk (HAR selvfølgelig set den for mange år siden, men glæder mig til gensynet). * Brokeback Mountain. * Robert Altmans "Gun"-serie. * Naked Lunch. * Spartacus. * Ben Hur. * Per Fly-trilogien.
//JackJazz
Let me tell you something my friend. Hope is a dangerous thing. Hope can drive a man insane.
Communion (Som jeg næsten ikke tør at se) Alien Contamination (Som jeg frygter er noget bras) One Day In September (til en doku-aften) Den Kroniske Uskyld (Til en hjerneblødning) Gargoyles' Revenge / Snakehead Terror: Creature Triple Feature (har set Deadly Swarm ....) Empire Of The Sun (som skal gemmes til en RIGTIG god aften) Rudy med James Woods, som jeg faldt i søvn til Phantasm Sphere 5 Disc Limited Edition Box Set (Jeg kan bare ikke komme igang med den)
Osv...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#1 chronaden 19 år siden
Fx, ligger jeg inde med og har ejet længe nu uden at have set:
Band of Brothers
Lonesome Dove
I, Claudius
Wild at Heart
Lost Highway
Gone with the Wind
Sunset Boulevard
The Phantom of the Opera
Being Julia
Irréversible
Broken Flowers
The Man Who Would Be King
Stalingrad
Closer
Robots
Dr. Strangelove
Amadeus
Spartacus
Casablanca
Det er alle film/serier jeg med vilje har købt og "gemt" sådan, at jeg altid vil have en uberfilm at sætte på og opleve for første gang, på en kold vinterdag eller lignede. :)
Nogle af jer herinde der gør det samme, eller er jeg den eneste med viljestyrke nok til sådan noget? ^^
#2 elwood 19 år siden
Så behøver jeg vidst ikke mere til de kolde vinter måneder, som jeg i øvrigt er vilde med.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3 filmz-Kadann 19 år siden
#4 Benway 19 år siden
#5 elwood 19 år siden
#6 tiny 19 år siden
På dvd:
Kim Ki-duk: The Isle & Forår, Sommer...
Tarantino: Kill Bill & Reservoir Dogs (har boxen)
ALT ekstramaterialet på LOTR Extended Editions, især kommentarsporene...
#7 filmz-jackjazz 19 år siden
Snart er jeg færdig med anden sæson af Carnivale, og så kommer den nok lidt på hold, indtil en anden vinterdag, hvor jeg påtænker at se hele serien ud i ét.
Men, da jeg derudover har en tendens til at købe DVD'er jeg har hørt godt om, så ligger der en større stak og venter, deriblandt:
* Hudson Hawk (HAR selvfølgelig set den for mange år siden, men glæder mig til gensynet).
* Brokeback Mountain.
* Robert Altmans "Gun"-serie.
* Naked Lunch.
* Spartacus.
* Ben Hur.
* Per Fly-trilogien.
//JackJazz
#8 elwood 19 år siden
Ja hende hvis navn vi ikke nævner, er jo altid en fornøjelse at se på.......not!
8-)
#9 filmz-jackjazz 19 år siden
Bonnie, Ball-ball...
//JackJazz
#10 davenport 19 år siden
Communion (Som jeg næsten ikke tør at se)
Alien Contamination (Som jeg frygter er noget bras)
One Day In September (til en doku-aften)
Den Kroniske Uskyld (Til en hjerneblødning)
Gargoyles' Revenge / Snakehead Terror: Creature Triple Feature (har set Deadly Swarm ....)
Empire Of The Sun (som skal gemmes til en RIGTIG god aften)
Rudy med James Woods, som jeg faldt i søvn til
Phantasm Sphere 5 Disc Limited Edition Box Set (Jeg kan bare ikke komme igang med den)
Osv...