#52: Om ikke andet, så er der ingen problemer med sync'en på Hongkong-udgaven, og den kan fås til ingen penge på layoyo og dddhouse.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Så fik jeg set et par afsnit af V. Billedkvaliteten er som man kan regne med.. ganske pæn, i lyset af hvad de har haft at arbejde med.
Misforstå mig ikke, det er ikke grimt på nogle måder, men det er naturligvis ikke samme kvalitet som spillefilm.
Lyden kan jeg desværre ikke bedømme, da jeg ikke har et anlæg oppe i øjeblikket, men så vidt jeg husker, drejer det sig om et monospor.. det leverer varen gennem mit TV, så jeg formoder det også er ok. :)
On Topic:
Jeg fik lige "Total Recall" R1 limited TIN edition. :D
#51 evermind 21 år siden
Hollow Man (60,00 - Videotossen)
Gangs of New York (79,00 - Kvickly)
Terminator 3 (89,95 - Kvickly)
The Eye (39,50 - Cd-wow)
#52 El vez 21 år siden
Jeg har den koreanske, og efter en halv times tid er subsne helt ude af sync og passer slet ikke med dialogen..
#53 filmz-Plimmer 21 år siden
#54 Morbid 21 år siden
#55 filmz-yoshimura 21 år siden
#56 El vez 21 år siden
#57 El vez 21 år siden
#58 El vez 21 år siden
- Name Of The Rose Korean R3 LE
Begge fra koreandvds
MMmhmhhmhhhh :)~~
#59 wiseguy 21 år siden
_____
#60 filmz-Kadann 21 år siden
Så fik jeg set et par afsnit af V. Billedkvaliteten er som man kan regne med.. ganske pæn, i lyset af hvad de har haft at arbejde med.
Misforstå mig ikke, det er ikke grimt på nogle måder, men det er naturligvis ikke samme kvalitet som spillefilm.
Lyden kan jeg desværre ikke bedømme, da jeg ikke har et anlæg oppe i øjeblikket, men så vidt jeg husker, drejer det sig om et monospor.. det leverer varen gennem mit TV, så jeg formoder det også er ok. :)
On Topic:
Jeg fik lige "Total Recall" R1 limited TIN edition. :D