Det er ofte web-butikkerne sender ud i god tid, for at man kan være sikker på at have den senest på udgivelsesdatoen. Cd-wow beregner f.eks 4-10 dages leveringstid, men det tager som regel kun 2-3 dage før varerne ankommer.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
#13 Lader til at Ghost In The Shell er en rimelig populær film, jeg kan se at Cd-wow har den i alm. udgave til £8,49. Hjælp mig lige lidt, hvad genre snakker vi? er det Matrix-agtigt eller Final Fantasy??. Giv mig lige en anmeldelse eller et par gode grunde til at købe den...Jeg må se om jeg kan finde mig en trailer på nettet. __________
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
#14 Ghost In The Shell er ganske enkelt den bedste anime film efter min mening. Den foregår i fremtiden hvor det ikke er unormalt at udskifte sin krop med en mekanisk af slagsen. Man følger en specialstyrke, Section 9, der er på jagt efter en hacker. Setting og omdrejningspunktet i filmen minder meget om Blade Runner - hvis du kan lide den og samtidig sætter pris på anime, kan jeg absolut anbefale den.
R2 Special Ed. (husk sparelink)lader til at være den bedste af udgivelserne - der findes desværre ingen udgivelser med japansk 5.1 lydspor.
Hvis du så får lyst til at se mere til Section 9, kan du investere i Standalone Complex, der er en tv-serie med de samme karakterer.
#15 Har slet ikke fået taget hul på anime-genren, så der ligger sikkert en hel verden åben for mig. Lader til at Ghost.. er et godt sted at starte, så jeg bestiller den, så må vi se...(ja det er kun 2.0 lydspor lidt ærgeligt) Tak for hjælpen. _______
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Der er et ret fantastisk engelsk 5.1 lydspor på både R2 SE og på R1, så jeg ser den altid på engelsk. Ret synd de ikke har lavet et tilsvarende på japansk.
Mange anime film er ret syrede, jeg vil mene Ghost In The Shell er forholdsvis lettilgængelig, så det er bestemt et godt sted at starte.
#11 El vez 21 år siden
#12 filmz-ataris 21 år siden
#13 El vez 21 år siden
Nummer 10 på soundtracket er titelmelodien i en længere udgave, rigtig fed sang!
#14 wiseguy 21 år siden
Hjælp mig lige lidt, hvad genre snakker vi? er det Matrix-agtigt eller Final Fantasy??. Giv mig lige en anmeldelse eller et par gode grunde til at købe den...Jeg må se om jeg kan finde mig en trailer på nettet.
#15 El vez 21 år siden
R2 Special Ed. (husk sparelink)lader til at være den bedste af udgivelserne - der findes desværre ingen udgivelser med japansk 5.1 lydspor.
Hvis du så får lyst til at se mere til Section 9, kan du investere i Standalone Complex, der er en tv-serie med de samme karakterer.
#16 wiseguy 21 år siden
Tak for hjælpen.
_______
#17 El vez 21 år siden
Mange anime film er ret syrede, jeg vil mene Ghost In The Shell er forholdsvis lettilgængelig, så det er bestemt et godt sted at starte.
#18 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
Sjovt var det faktisk at se at gruppen Wamdue Project brugte store dele af den i deres video til sangen King Of My Castle.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#19 filmz-Kadann 21 år siden
V - the complete series (R1)
Så indtil de laver nye afsnit i serien, skulle min samling være komplet. ;) Og det var iøvrigt fra Axel.
#20 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***